načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: I když se nikdo nedívá - Jan Hábl

I když se nikdo nedívá
-6%
sleva

Kniha: I když se nikdo nedívá
Autor: Jan Hábl

Hledání východisek či fundamentů, na kterých etická či morální výchova stojí, bez kterých by ani nebyla možná. Záměrem knihy je formulovat a promyslet základní otázky, které ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  189 Kč 178
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Pavel Mervart
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 190
Rozměr: 190x120
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788074651878
Popis / resumé

Hledání východisek či fundamentů, na kterých etická či morální výchova stojí, bez kterých by ani nebyla možná. Záměrem knihy je formulovat a promyslet základní otázky, které nutně předchází jakékoli eticko-výchovné počínání. Co umožňuje řeč o dobrém a zlém? Je možné naučit (se) ctnosti? Co dělá naše jednání dobrým, resp. špatným? Jak se to má s lidskou povahou? Jsme ve své podstatě dobří? Nebo zlí? Co ustavuje a legitimizuje vychovatelovo etické působení na dítě? A jak docílit, aby se dostavil kýžený výsledek? Co je vlastně cílem etické výchovy? Jak má vypadat eticky vychovaný, tj. "dobrý" člověk? Nebo slovy našeho "učitele národů" - kterak učiniti, aby člověk znal dobré, chtěl dobré a činil dobré, a to, "i když se nikdo nedívá"?

Popis nakladatele

Tato kniha není výčtem či přehledem etických teorií. Není ani metodicko-didaktickým manuálem pro konkrétní vyučovací jednotky, tematické okruhy či věková období – ačkoli určitý pedagogický rámec předkládá. Jak název napovídá, půjde především o hledání východisek či fundamentů, na kterých etická či morální výchova stojí, bez kterých by ani nebyla možná. Záměrem knihy je formulovat a promyslet základní otázky, které nutně předchází jakékoli eticko-výchovné počínání. Co umožňuje řeč o dobrém a zlém? Je možné naučit (se) ctnosti? Co dělá naše jednání dobrým, resp. špatným? Jak se to má s lidskou povahou? Jsme ve své podstatě dobří? Nebo zlí? Co ustavuje a legitimizuje vychovatelovo etické působení na dítě? A jak docílit, aby se dostavil kýžený výsledek? Co je vlastně cílem etické výchovy? Jak má vypadat eticky vychovaný, tj. „dobrý“ člověk? Nebo slovy našeho „učitele národů“ – kterak učiniti, aby člověk znal dobré, chtěl dobré a činil dobré, a to, „i když se nikdo nedívá“? (fundamentální otázky etického vychovatelství)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Hábl - další tituly autora:
Učit (se) příběhem Učit (se) příběhem
 (e-book)
Učit (se) příběhem Učit (se) příběhem
Labyrint upgrade Labyrint upgrade
Aby člověk neupadal v nečlověka -- Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém Aby člověk neupadal v nečlověka
Aby člověk neupadal v nečlověka -- Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém Aby člověk neupadal v nečlověka
Lidskost není docela ztracena Lidskost není docela ztracena
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist