načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích – Radim Bačuvčík

Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Elektronická kniha: Hudba v televizní reklamě
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Struktura hudební složky reklam v českých televizích

– Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 166
Rozměr: 21 cm + 1 CD
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2013
ISBN: 978-80-875-0039-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.

(struktura hudební složky reklam v českých televizích)
Další popis

Monografie se zabývá podobou hudby v televizních reklamách, vysílaných v českých televizích. Je založena na rozsáhlé analýze podoby 1584 televizních spotů.


Předmětná hesla
Reklama a propagace
Marketingová komunikace
Televizní reklamaČesko – 2001-2020
hudba v reklamě – Česko – 2001-2020
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
 (e-book)
Žena a muž v marketingové komunikaci Žena a muž v marketingové komunikaci
Sociální marketing Sociální marketing
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 Hudba a my
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.