načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 – Radim Bačuvčík

Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Elektronická kniha: Hudba a my
Autor: Radim Bačuvčík
Podnázev: Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2016
Počet stran: 308
Rozměr: 21 cm
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Sociologie kultury. Kulturní život
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-875-0084-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům.

(nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Radim Bačuvčík - další tituly autora:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
 (e-book)
Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011 Divadlo a film
 (e-book)
Mládí a zralost v marketingové komunikaci Mládí a zralost v marketingové komunikaci
 (e-book)
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
 (e-book)
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské typologie
 (e-book)
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 Spotřebitelské chování
 
K elektronické knize "Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015" doporučujeme také:
 (e-book)
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů Kultura a my
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.