načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Hry pro rozvoj skupinové spolupráce - Hermochová; Soňa; Vaňková; Jana

Hry pro rozvoj skupinové spolupráce
-15%
sleva

Kniha: Hry pro rozvoj skupinové spolupráce
Autor: Hermochová; Soňa; Vaňková; Jana

Publikace soustřeďuje náměty na aktivity, které jsou vhodné pro podpoření schopnosti spolupráce u dětí a dospívajících. Školní a mimoškolní pedagogové, případně rodiče, v ní ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  289 Kč 246
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 184
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Portál, 2014
ISBN: 978-80-262-0727-6
EAN: 9788026207276
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace soustřeďuje náměty na aktivity, které jsou vhodné pro podpoření schopnosti spolupráce u dětí a dospívajících. Školní a mimoškolní pedagogové, případně rodiče, v ní najdou inspiraci k cílenému trávení volného času v menší či větší skupině. Při hrách jednotlivci prohlubují sebepoznání i vzájemné poznávání s ostatními, reflektují svoje postoje vůči sobě, vůči druhým, vůči skupině. Modelové situace poskytují hráčům možnost uvědomit si jevy probíhající ve skupině a cíleně s nimi pracovat. Knížka přináší různé typy her – verbální, pohyblivé, kreativní aj. Souboru her předchází stručný metodický úvod. Publikace je určena školním a mimoškolním pedagogům. Soňa Hermochová se dlouhodobě zabývá metodami aplikované sociální psychologie, publikovala řadu knih s touto tematikou. Jana Vaňková se dlouhodobě zabývá školní a mimoškolní pedagogikou, řadu let vede volnočasové aktivity dětských kolektivů.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Hermochová; Soňa; Vaňková; Jana - další tituly autora:
Angličtina v říkadlech + CD -- +CD Angličtina v říkadlech + CD -- +CD
Začít spolu - pro ZŠ -- Metodický průvodce pro I.stupeň ZŠ Začít spolu - pro ZŠ
Školní speciální pedagog Školní speciální pedagog
Agorafobie a panická porucha -- Příčiny a způsoby léčby Agorafobie a panická porucha
Praktikum školní psychologie Praktikum školní psychologie
Pedagogická diagnostika v MŠ -- Práce s portfoliem dítěte Pedagogická diagnostika v MŠ
 
Ke knize "Hry pro rozvoj skupinové spolupráce" doporučujeme také:
Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí -- Děti ve věku 5-11 let Skupinové hry pro rozvíjení sebeúcty dětí
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

P řed m lu v a..................................................................................................................11

Teoretická část

Ú v o d ..............................................................................................................................17

Neform ální v ý c h o v a.................................................................................................20

Představitelé neform ální výchovy........................................................................24

Další volnočasoví p e d ag o g o v é.............................................................................24

Postavení dospělého v projektu - Pedagog volného času

či anim átor volného č a s u ...................................................................................25

Volný č a s.......................................................................................................................27

Animace volného č a s u ............................................................................................28

Profesní kom petence anim átora volného času m lá d e ž e..............................29

Rizika a výzvy volného č a s u .................................................................................31

Praktická část Práce se skupinou m ládeže neform álním stylem ve volném čase . . 37 Podněty pro práci vedoucích volnočasových aktivit při rozvíjení

skupinové spolupráce ............................................................................................37

Vybrané problém y spolupráce v kolektivu m lád eže.....................................40

N ež začnem e s hram i pro rozvoj skupinové spolupráce ............................42

Cíle a principy přípravy her .................................................................................43

P ro stře d í.......................................................................................................................48

O bsah ( 5


Obecné principy vedení her .................................................................................50

Jak tedy se hram i začít..............................................................................................51

Čím pok račo v at.........................................................................................................54

V jakém stavu je sk u p in a........................................................................................58

Chceme se stát tým em ?............................................................................................62

Hry a c v ič e n í.............................

System atika a popis h e r .........

I. Představování a poznávání

M ísto po m é pravici je volné . . . 87

Schovávání a nalézání jmen .... 87

N ástěnné n o v in y............................88

Paměť na jm é n a..............................88

N avázání k o n ta k tu........................89

Š n e k.................................................... 90

Výměna zk u šen o stí........................91

Jm éno a p o h y b.................................91

II. Komunikace a vytváření skupin Hra na a to m y...................................98

H ra na porozum ění........................99

Honzo, kde jsi?.................................99

M rkaná..............................................100

Příliv a o d liv...................................100

Všichni dělají, co dělá Janka.. . 101

R a k e ta..............................................101

Rodina N o v á k ů............................102

P ro ch ázk a.......................................'102

................................................................79

82

................................................................85

Očekávání - obavy..........................92

Představování partnera.................92

Portrét a interview..........................93

Křížovka z křestních jm e n 94

Poznávání z kreslené

sebeprezentace ..........................94

Identifikace na základě k resb y.. 95

Volba o b rá z k u.................................96

„Haló" e fe k t.....................................96

................................................................97

Zrcadlová pantom im a.................103

Skupinová p an to m im a...............103

H rom y - b le sk y............................104

Kouřové signály 1..........................104

Kouřové signály I I........................105

Lidský pohyblivý o b ra z .............105

D esk a................................................106

Foto - puzzle...................................106

T rh á k................................................'107

6 I H ry pro rozvoj sk u pinové spolupráce

H ra s kostkam i..............................107

Náš příběh.......................................108

V yp rávěj..........................................108

Povídka z přídavných jm en . . . 109

Plkání................................................109

Já říkám a ty říkáš..........................109

Stavba m ěsta...................................110

Stavba věže 1...................................111

Stavba věže I I .................................112

Skupinová kresba..........................112

Já chci, ty chceš a co bude? .... 113

III. Pozorování a v n ím á n í................

Očko ................................................123

Píšeme p říběh.................................123

Detektor lž i.....................................'124

Popis...................................................'124

Popis osoby.....................................125

O dhad r u k o u .................................125

O dhad o č í.......................................126

Co se zm ěn ilo ?..............................126

D o tek................................................127

IV. Identifikace a v c ítě n í..................

H ad.....................................................134

Kontrolovaný rozhovor...............134

Cvičení důvěry v partnera .... 135

S o ch y................................................135

Sousoší..............................................136

Protichůdné ch o v án í...................136

N eznám ý potkává neznám ého 137

Vesmírný let (NASA)...................114

N atáčím e film ................................116

M anekýn..........................................116

R eportéři..........................................117

Chování a jeho d ů sle d k y 117

Hra na dopisy ..............................118

Na koho m yslím............................'119

U sazování.......................................119

N avazování k o n ta k tu.................120

H ra d.................................................. 120

121

H ra s prostěradly..........................127

Kdo chybí?.......................................128

Ptáčku, p íp n i!.................................128

Š e p ta n d a..........................................129

Tichá p o š ta.....................................129

Rozšiřování še p ta n d y.................130

Řetěz..................................................130

P antom im a.....................................131

Hluší a n ě m í...................................131

..............................................................133

Fotografie.........................................137

Přerušená sc é n a............................138

S p o lk y..............................................138

P ředsudky.......................................139

P řed n ášk a.......................................139

Vyměněné ro le.............................. 140

Gibberština - dětská ř e č .............140

O bsah

Telefonistka.....................................141

Stínové ro le.....................................141

V izitky..............................................142

D o tazn ík..........................................'142

A n alo g ie..........................................143

V. A grese a prosazování...............

Zm ěna p lá n u .................................149

Bazar..................................................149

H ry s konflikty

a prosazováním ........................150

Kdo to b y l?.....................................151

Idealisté a realisté / rozum a cit 152

V yklizení..........................................152

Volební ř e č .....................................153

O sobní pracovní listy........................

H la v a................................................160

O ko.....................................................160

Srdce..................................................160

U cho..................................................161

Ú s ta ..................................................161

Tři oříšky pro P o p e lk u 1.61

Achillova pata.................................162

S u d ičk y............................................162

Svaly..................................................163

Boxerské ru k a v ic e........................163

Triko..................................................164

D em onstrace...................................164

Ledovec............................................164

Šípek..................................................165

Co by bylo, kdyby to bylo 143

Uražený k rá l...................................144

Kdybych musel žít jako z v íře .. 144

Příprava na cestu / K ufr.............'145

M lč e n í..............................................146

..............................................................147

Já bych rád, ale ty n esm íš 153

Ale já ano.........................................154

Protichůdné zájm y........................154

S trk án í..............................................'155

H řiště................................................155

Cesta b a ló n e m .............................. 156

Jeden m usí vystoupit...................156

Lidský stro j.....................................157

..............................................................159

Moje s n y .........................................165

Sem ínko............................................165

Holubice m íru.................................166

Moje noční m ů r a ..........................166

P á v ....................................................166

Cesta z... / cesta d o......................167

D ra k.................................................. 167

Co m ě t í ž í.......................................168

Baterka..............................................168

B aló n ek............................................168

M o u ch y........................................... 169

V ějíř..................................................169

P a le ta................................................169

Recept................................................170

8 I H ry pro rozvoj sk u p in o v é spolupráce

Světlá m ísta.....................................170

O b ra z /z rca d lo.............................. 170

K a p k a/slza.....................................171

P o h á r................................................171

Záchranné la n o /s íť.....................171

V ln a ...................................................172

R ovnice............................................172

Váhy ................................................172

Slovo závěrem

Použitá literatura

M osty ..............................................173

B a to h /k u fr.....................................173

P o u ta................................................173

L ucerna/m aják..............................174

M agnet..............................................175

S o p k a................................................175

V tipom at..........................................175

177

179



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist