načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Hraj a vyhraj -- Jak funguje strategie – A.G. Lafley; L. Martin Roger

Hraj a vyhraj -- Jak funguje strategie
-16%
sleva

Kniha: Hraj a vyhraj
Autor: A.G. Lafley; L. Martin Roger
Podtitul: Jak funguje strategie

– Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  329 Kč 276
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4%hodnoceni - 81.4% 97%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Omega
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 388
Rozměr: 209,0x143,0x45,0 mm
Úprava: ilustrace
Spolupracovali: přeložila: Marta Jüttnerová-Kraplová
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Hmotnost: 0,57kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Novinka týdne: 2018-35
Datum vydání: 201808
ISBN: 978-80-7390-434-0
EAN: 9788073904340
Popis

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.

Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice:

Jaké jsou vaše vítězné cíle?

Kde budete hrát?

Jak způsobem chcete vyhrát?

Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?

Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?

Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

(jak funguje strategie)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.