

sleva
Kniha:
Holistická marketingová koncepce
Autor:
Tomáš Barčík

Nakladatelství: | » Ústav práva a právní vědy |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 112 |
Rozměr: | 23 cm |
Skupina třídění: |
Řízení a správa podniku Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Jazyk: | česky |
Vazba: | kniha, brožovaná vazba |
Téma: | holistický marketing |
Datum vydání: | 07.05.2014 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Ústav práva a právní vědy, 2013 |
ISBN: | 9788090524729 |
EAN: | 9788090524729 |
Stručná charakteristika nové marketingové koncepce.
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.