načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík

Holistická marketingová koncepce
-15%
sleva

Kniha: Holistická marketingová koncepce
Autor:

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou ...
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  230 Kč 195
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » ÚSTAV PRÁVA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 201301
Počet stran: 112
Rozměr: 230,0x150,0x8,0 mm
Hmotnost: 0,214kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná s přebalem matná
Téma: holistický marketing
ISBN: 978-80-905247-2-9
EAN: 9788090524729
Popis

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.

Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem.

Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky.

Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Tomáš Barčík - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.