načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
-11%
sleva

Kniha: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání

Užší pohled na problematiku hodnocení, ve vztahu učitele k dítěti a cílům předškolního vzdělávání. ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  203 Kč 181
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 148
Rozměr: 231,0x158,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Hmotnost: 0,21kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201209
Nakladatelské údaje: Praha, Wolters Kluwer Česká republika, 2012
ISBN: 978-80-7357-884-8
EAN: 9788073578848
Popis / resumé

Užší pohled na problematiku hodnocení, ve vztahu učitele k dítěti a cílům předškolního vzdělávání.

Popis nakladatele

Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti.

K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.

Na konkrétních příkladech z praxe dokládají teoretická tvrzení. Příklady slouží rovněž jako doklady již existujících pozitiv v práci mateřských škol a také jako ukázky diagnostických chyb, kterých se dopouštějí.

Další popis

Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte? Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení. Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání" doporučujeme také:
Autoevaluace v MŠ -- Cesta ke kvalitě vzdělávání Autoevaluace v MŠ
Individualizace v mateřské škole Individualizace v mateřské škole
Výchova prožitkem Výchova prožitkem
Vzdělávání v mateřské škole -- Školní a třídní vzdělávací program Vzdělávání v mateřské škole
Jaro, léto, podzim, zima -- S touto knížkou rok je prima Jaro, léto, podzim, zima
Péče a vzdělávání dětí v raném věku Péče a vzdělávání dětí v raném věku
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.