načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání – Hana Sedláčková

Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
-14%
sleva

Kniha: Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání
Autor: Hana Sedláčková

Užší pohled na problematiku hodnocení, ve vztahu učitele k dítěti a cílům předškolního vzdělávání. ... (celý popis)
181
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Wolters Kluwer
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 152
Rozměr: 232 x 156 x 11 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 1. 8. 2012
Nakladatelské údaje: Praha, Wolters Kluwer Česká republika, 2012
ISBN: 978-80-7357-884-8
EAN: 9788073578848
Popis / resumé

Užší pohled na problematiku hodnocení, ve vztahu učitele k dítěti a cílům předškolního vzdělávání.

Popis nakladatele

Jaký má hodnocení smysl? Jak by měl proces hodnocení a diagnostiky vypadat či jak odhalovat silné stránky dítěte?

Rámcové vzdělávací programy přinesly mnoho změn a mimo jiné pověřily pedagogy mateřských škol nelehkým úkolem – hodnocením pokroků dětí. Autorky knihy pomáhají čtenáři (zejména učiteli, řediteli mateřské školy či studentovi předškolní pedagogiky) pochopit základní principy hodnocení.

Svá tvrzení dokládají na názorných příkladech a poukazují jak na pozitiva práce v mateřských školách, tak na diagnostické chyby. Poznatky vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a s rozvojem kompetencí, které taktéž stanovuje příslušný rámcový vzdělávací program.

Další popis

Publikace je určena ředitelům a učitelům mateřských škol, ale také těm, kteří studují obory spojené s předškolní pedagogikou. Autorky přistupují k textu se snahou pomoci čtenáři pochopit smysl, účel a proces hodnocení pokroků dětí a ukázat, jak provádět diagnostické procesy s cílem naučit se odhalovat silné stránky dítěte a vycházet z nich při rozvoji jeho osobnosti.

K problematice hodnocení výsledků přistupují z jiného úhlu pohledu než ostatní autoři známých publikací. Poznatky z vývojové psychologie a pedagogické diagnostiky propojují s individualizací vzdělávání a podporou rozvoje kompetencí stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.

Na konkrétních příkladech z praxe dokládají teoretická tvrzení. Příklady slouží rovněž jako doklady již existujících pozitiv v práci mateřských škol a také jako ukázky diagnostických chyb, kterých se dopouštějí.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Hana Hana Wow! Hana Hana Wow!
Gašparec Miloš, Čermák Miloš
Cena: 226 Kč
Diamanty - Příručka hodnocení diamantů Diamanty - Příručka hodnocení diamantů
Pagel-Theisen Verena
Cena: 950 Kč
Didaktika předškolního vzdělávání Didaktika předškolního vzdělávání
Šmelová Eva, Prášilová Michaela
Cena: 297 Kč
Duety se slavnými muži Duety se slavnými muži
Zagorová Hana, Gott Karel, Vágner Karel, Hložek Stanislav, Kotvald Petr, . Štef..
Cena: 167 Kč
Firemní vzdělávání Firemní vzdělávání
Bartoňková Hana
Cena: 246 Kč
Ke knize "Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání" doporučujeme také:
Individualizace v mateřské škole Individualizace v mateřské škole
Autoevaluce v mateřské škole Autoevaluce v mateřské škole
Výchova prožitkem Výchova prožitkem
Mateřská škola komunikuje s rodiči Mateřská škola komunikuje s rodiči
Vzdělávání v mateřské škole -- Školní a třídní vzdělávací program Vzdělávání v mateřské škole
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.