načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu – Thomas Patalas

Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu
-15%
sleva

Kniha: Guerillový marketing
Autor: Thomas Patalas
Podtitul: Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu

Malý rozpočet spolu s kreativními a nekonvenčními nápady - to je recept, na nějž v poslední době začíná spoléhat stále více malých a středních firem. Pro guerillové strategie ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  269 Kč 229
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 192
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Guerilla Marketing - Ideen schlagen Budget
Spolupracovali: překlad Daniel Helekal
Vazba: brožovaná
Datum vydání: 15.4.2009
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2009
ISBN: 978-80-247-2484-3
EAN: 9788024724843
Popis / resumé

Malý rozpočet spolu s kreativními a nekonvenčními nápady - to je recept, na nějž v poslední době začíná spoléhat stále více malých a středních firem. Pro guerillové strategie platí, že musí být založeny na důkladné analýze aktuálního stavu firmy, na niž navazuje dlouhodobé a pečlivě promyšlené jednání. Kniha je pojata tak, že by se její části měly číst postupně - nejprve se čtenář dozví, co guerillový marketing vlastně je, nebo spíše co není, a po ujasnění si nezbytných marketingových pojmů se může začíst do kapitoly čtvrté a páté, které už jsou koncipovány jako guerillová kampaň. Autor v nich nabízí řadu vlastních zkušeností a osvědčených nápadů s tímto způsobem vedení marketingu. Příručka o guerillovém marketingu.

Popis nakladatele

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat. Využijte situace a získejte konkurenční náskok! (jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu)

Předmětná hesla
Marketing
guerilla marketing
Reklama a propagace
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Guerillový marketing -- Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu" doporučujeme také:
Jak drahé je zdarma? Jak drahé je zdarma?
E-komerce internetový a mobil marketing -- od A do Z E-komerce internetový a mobil marketing
Konec prokrastinace Konec prokrastinace
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
Vytvořte si vlastní značku Vytvořte si vlastní značku
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist