načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Geografie maloobchodu a spotřeby: Věda o nakupování – Jana Spilková

Geografie maloobchodu a spotřeby: Věda o nakupování
-1%
sleva

Kniha: Geografie maloobchodu a spotřeby: Věda o nakupování
Autor: Jana Spilková

Monografie sleduje vybraná témata z oblasti geografie maloobchodu (lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků atd.). ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  270 Kč 267
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 246
Rozměr: 235x170
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Vnitřní obchod
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Karolinum, 2012
EAN: 9788024619514
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Monografie sleduje vybraná témata z oblasti geografie maloobchodu (lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků atd.).

Popis nakladatele

Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie – geografie maloobchodu. Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků – lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí. (věda o nakupování)

Další popis

Publikace si klade za cíl přiblížit studentům geografie a příbuzných oborů, jakož i ostatním čtenářům atraktivní a aktuální odvětví geografie maloobchodu spotřeby. V průřezu je představeno několik relevantních témat, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí. Závěrem kapitol jsou vždy poskytnuty odkazy na relevantní literaturu, prohlubující znalosti dané problematiky.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jana Spilková - další tituly autora:
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta Alternativní potravinové sítě
 (e-book)
Alternativní potravinové sítě: Česká cesta. Alternativní potravinové sítě: Česká cesta.
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.