načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Geografie maloobchodu a spotřeby -- Věda o nakupování - Jana Spilková

  > > > > Geografie maloobchodu a spotřeby  
-11%
sleva

Kniha: Geografie maloobchodu a spotřeby -- Věda o nakupování
Autor:

Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ...
Titul doručujeme za 13 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  270 Kč 240
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Rok vydání: 06.03.2012
Počet stran: 245
Rozměr: 24 cm
Úprava: 245 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
ISBN: 9788024619514
EAN: 9788024619514
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Odvětví maloobchodu prošlo během posledních dvaceti let řadou radikálních změn, které se dotkly nejen vlastnické a organizační struktury a fyzického aspektu výstavby nových maloobchodních jednotek, ale také samotné podstaty nakupování a nákupního chování českých spotřebitelů. Jedním z nejvýznačnějších rysů současného českého maloobchodu je jeho koncentrace a měnící se struktura maloobchodní sítě v Česku, kdy malé prodejny a samoobsluhy byly nahrazeny velkoplošnými obchodními formáty. Novým fenoménem české spotřebitelské společnosti se pak stala nákupní centra, která již zdaleka neslouží pouze k nakupování, zcela se také změnily nákupní preference, nákupní styl i motivace k nakupování. V reakci na tyto dynamické změny maloobchodu stoupá význam specifického odvětví geografie - geografie maloobchodu.
Publikace představuje v průřezu několik relevantních témat tohoto atraktivního a aktuálního odvětví geografie, kterým je v současné době věnován zájem výzkumníků a analytiků - lokalizace, plánování, nákupní chování, preference zákazníků, fenomén maloobchodního prostředí a trávení volného času, mikroprostorové aspekty nákupního prostředí, spotřebitelská kultura a společnost, alternativní spotřeba atd. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny ukázkami ze současné praxe a přiblížením popisované problematiky na příkladu konkrétních šetření z českého prostředí. (věda o nakupování) (věda o nakupování)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jana Spilková - další tituly autora:
Alternativní potravinové sítě -- Česká cesta Alternativní potravinové sítě
Spilková, Jana
Cena: 210 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist