načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: GAMING 2 - kolektiv autorů

GAMING 2

Elektronická kniha: GAMING 2
Autor:

GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  49
+
-
1,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Miroslav Tomšů - Nakladatelství Monument
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku
Médium: e-book
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 999-00-016-0941-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách. Kromě recenzí, historií her a témat se zároveň ve svých příspěvcích zabývají specifickými oblastmi herního světa. Zejména zajímavostmi z oblasti hardwaru a samotného vývoje her.

Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

BŘEZEN - DUBEN 2016

CENA: 49 KČ Virtuální pot a krev Návrat nebojácné archeoložky Retrospektiva série Mass Effect Nejnovější data v e-sportech Král stealthu Microsoft a multiplatformní hraní

FOTO: Quantum Break

2


AURELIUS

Káva pro Vás...

Káva Aurelius je pražena v malé regionální pražírně ve Slušovicích.

Filozofie pražírny je vybírat kvalitní surovinu a zpracovat ji v kvalitní kávu.

Čerstvá pražená káva Aurelius má vynikající chuť i aroma. Ochutnejte!

www.kavaaurelius.cz


GAMING - Časopis pro správné hráče!, dvouměsíčník,

vydává Miroslav Tomšů - Nakladatelství Monument,

Hřbitovní 486, 763 15 Slušovice, tel.: 770 779 304, IČ:

88919781, e-mail: info@nakladatelstvimonument.cz, web:

www.nakladatelstvimonument.cz.

Šéfredaktor Tomáš Smutník. Obsahově zpracoval Vojtěch

Pastuszek (zástupce šéfredaktora pro webový magazín).

Autoři článků: Jakub Fišer, Tomáš Smutník, Filip Starý,

David Strnad, Alexandr Sýkora a Vojtěch Pastuszek.

Grafická úprava a sazba Miroslav Tomšů. Články mohou

být redakčně kráceny nebo upraveny. Neprošlo jazykovou

korekturou.

Ročník I., číslo 2/2016, vydáno duben 2016, ISSN 2533-333X,

časopis podléhá licenci Creative Commons: CC-BY-ND 4.0,

Uveďte autora – Nezpracovávejte. Licenční podmínky na

adrese http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/

2

TÉMA

Quantum Break - mix akce a příběhu .....................................

Quantum Break - recenze ............................................................

Zklamání nebo výborná investice ............................................

RECENZE

Far Cry Primal ...................................................................................

The Long Dark .................................................................................

Blade & Soul .....................................................................................

Punch Club .......................................................................................

Rise of The Tomb Raider ...............................................................

Superhot ...........................................................................................

Factorio ..............................................................................................

Grim Fandango Remastered ......................................................

UFC 2 ..................................................................................................

Samorost 3 ........................................................................................

VÝVOJÁŘI

Amanita Design ..............................................................................

IO Interactive ...................................................................................

Bioware ..............................................................................................

Electronic Arts .................................................................................

Microsoft ..........................................................................................

Paypal .................................................................................................

Evolution Studios ...........................................................................

Frogwares .........................................................................................

RawVengeance Games .................................................................

Överkill Software ............................................................................

The Chinese Room .........................................................................

Haemimont Games .......................................................................

Z MINULOSTI

Deus Ex: Human Revolution .......................................................

HARDWARE

Chystá se vylepšená verze PlayStation 4? .............................

Ovladač NX - jeden velký podvrh .............................................

GeForce GTX 950 bez přídavného napájení? .......................

Moverio BT-300: Virtuální realita je zde! ................................

Podpora konzole DSi bude za rok ukončena .......................

Logitech G900 .................................................................................

ZAJÍMAVOSTI

Seznam her, které by vás neměly minout .............................

Apríl ve světě gamingu ................................................................

Shadwen – milé gesto od Frozenbyte ....................................

Příběh je klíč .....................................................................................

Hry a filmy .........................................................................................

Potřebuji jídlo ..................................................................................

Vojtěcha Pastuszka

EDITORIAL

Při psaní a vybírání kontextů k druhému číslu tohotočasopisu, který se bude více zaměřovat na hru Quantum Break,

mi cosi proletělo hlavou. Byla to myšlenka, sen, či vzpomínka,

která měla něco společného hlavně s hrami samotnými.Především ale historii her.

Možná si to ani moc lidí

neuvědomuje, ale je to již téměř 13 let, co se na obrazovky

objevila herní „pecka“: CS 1.6.

nebo první Half-Life, který je

zde ještě déle, a to od roku

1998. Sám jsem se až zděsil,

že hry, které se nám všemvryly pod kůži, jsou tak (sprominutím) staré. Pro někoho tato

doba znamená celý život, pro

někoho pouze půlku života,

ale hlavní pointa této myšlenky je, že i hry, které jsou staré,

mají neustále neuvěřitelnou poutavost při hraní.

Z mého úhlu pohledu tyto hry nikdy nevymizí a budou

tvořit základní hraniční linii doby, o které se bude nazývat

jako o fázi herního průmyslu, kde hry začínali mít svůjpotenciál a předurčili chod všech budoucích her.

Pokud se tedy budete zamýšlet nad podobnými věcmi,

nebo si omylem otevřete časopis o hrách z 20. století, snažte

se na tyto hry dívat z jiného pohledu, a to takového, že některé hry, na které se zrovna díváte, pomohly dalším hrám se

rozrůstat k dokonalosti.

Vojtěch Pastuszek, editor

vojtech.pastuszek@gamingsite.cz

aktuálního čísla

ObSAH

Foto na přední a zadní straně obálky: Quantum Break, autor: Microsoft, zdroj: http://communitysiteswest.blob.core.windows.net/quantumbreak/wp-content/uploads/2015/07/qb_desktop01_1080p.png

GAMINGu

TIRÁž

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

Nedávný trailer předvedl část příběhu Quantum Break, jehož ambice se

dle stylu hraní jeví dost vysoké. Autoři

totiž chtějí docílit zábavného mixu příběhu – tedy voleb ovlivňujících děj – a

střílečky. Jak poutavý koncept dopadne,

se teprve uvidí. Studio Remedy do hry

přidá asi dvacetiminutové sekvence, v

nichž vsadí svůj um i na herecké výkony.

Příběhové střílečky lahodí krátkodobému zážitku, ovšem porce střílečky šmrncnutá kapkou voleb v průběhu

děje budí rozpaky. Přes zvláštní kombinaci může takový koncept fungovat;

kupodivu se příběh a zběsilá akcenevylučuje. Přidejte hrátky s časem a vznikne

hra, kterou část komunity odmítne, ale

ta druhá po ní skočí.

Klišé zápletky se vyrovná velkorozpočtovým filmů, takže nečekejte

v zásadě nic nového. Skupina vědců

vyzkoumala způsob, díky němuž lze

ovládat cestování časem. Zatímco většina lidí by nerada pokračovala, vědec

Paul provede experiment, vyšle svého

známého v čase... a ten se zanedlouho

zhroutí. Jakkoli děj působí, v žádném

případě nestaví na hloupých principech.

Jack Joyce se ocitne v čase zpátky a pak

se vrátí, aby odvrátil blížící se katastrofu.

Přitom ho stíhá organizace MonarchSolutions vedená jeho bratrem (!), jedním z

vědců onoho projektu.

Děj celé hry si proklepl fyzik zCernu, protože všichni tuší, do jaké míry se

asi zamotá. Dle autorů Quantum Break

se každý aspekt podrobil přísné logice,

kdy jim téměř nic nepřipadá hloupé.

Snad se dočkáme důstojného příběhu

bez milionu otázek a dvou, maximálně

tří odpovědí. Vzpomeňte si, co činí problém Life is Strange; Max umí cestovat

časem, avšak nikdy se nedozvíme, proč.

A stejně jako v jejím příběhu, i tady se

čas neúprosnými změnami ničí.

Qauntum Break vybočí nejen příběhovou linkou zahrnující filmové epizody, ale též vytříbenou akcí, kam autoři

zapletli hrátky s časem v nejlepší možné

míře. Když Jack zastaví čas, vyhne sekulkám a zpacifikuje agresivní vojáky. Svými volbami ale rozhodnete, jestli se jich

zbavíte potichu, nebo s rambovským

řevem.

Natáčení epizod se účastní spousta

známých herců, mezi nimiž nechybí Aidan Gyllen (Malíček ze Hry o trůny) v roli

vědce Paula a Shawn Ashmore v hlavní

roli Jacka Joyce. Jejich herecké výkony

doplní hratelnost a za sebe věřím, že se

povede skloubit střílení versuskomplexní příběh. Hráči by v každém případě

uvítali skutečný dopad učiněných voleb.

Většinu příběhů tyto rádoby volbyovlivní na půl hodiny dopředu, kde je smaže

další rozhodnutí. Přesto se Qauntum

Break pyšní výborným lipsyncem, proto

alespoň v rámci epizod dostanemekvalitní zážitek.

Únik informací potvrdil, že 5. dubna QB vyjde na XONE a PC zároveň. Co

se týče druhé platformy, ta se omezí

pouze na Windows 10 Store. Remedy

svou nejambicióznější hrou vůbec buď

zklame, nebo uhrane hráčskou obec. V

každém případě nás čeká velká hra, a to

zanedlouho.

David Strnad

3

FOTO: Quantum Break, AUTOR: Microsoft, zdroj: http://communitysiteswest.blob.core.windows.net/quantumbreak/wp-content/uploads/2015/07/qb_desktop02_1080p.png

TÉMA

Quantum break se vydá cestou mixu akce a příběhu

QUANTUM bREAK


4

Remedy Entertainment, známé

hlavně díky hrám Max Payne a Alan

Wake, vydalo po několika letech dalšítitul. Dne 5. dubna jsme si již mohli zahrát

novinku Quantum Break. Dlouho bylo

předmětem diskuze distribuování hry,

která byla nakonec koncipována jakotitul exkluzivně pro Xbox One a následně

se PC hráči dočkali portu.

O co se vlastně jedná? Quantum

Break je akční adventura/střílečka z pohledu třetí osoby. V roli Jacka Joyce se

hráč ocitne v prostředí vysoké školy,

kde je svědkem „nepovedeného“ experimentu s časem, od něhož se začínáodvíjet hlavní příběhová linie.

Hlavním prvkem je tedy příběh

zaměřený na manipulaci s časem. Na

první pohled se může zdát, že má titul

dost společného s hrou Life is Strange.

Zejména schopnost hrdiny zastavit čas

a možnost tak „vyklouznout“ z mnoha

problémů nebo filmový charakter, kde

důležitou roli hraje příběh odvíjející se

na pozadí zajímavě grafickyzpracovaného prostředí s dobře nastavenými úhly

pohledu. Ve hře se také vyskytuje hodně

dobře zpracovaných filmových pasáží.

Tím ale podobnost končí. Hlavní hrdina

má v ruce pistoli, s kterou se hraposouvá do trochu jiného žánru.

Celkové grafické zpracování jerealistické, jenom je trochu zvednut celkový

jas a prostředí tak působí velmipřesvíceně a také barevnost některých prvků je

přehnaná. Bohužel na PC klade hra velmi vysoké nároky a ve výsledku působí

grafika slabě. S ohledem na to, že si hráč

musí připravit přibližně 55 GB volného

místa na disku.

Hraní spočívá v „kosení“ vln neřátel za pomocí schopnosti zastavovat

si čas. Jednotlivé levely jsou prostoueny logickými úlohami, které se bohužel po chvíli stávají stereotypními. Z

pohledu Xboxových hráčů je hra určitě

zajímavým přínosem, jelikož potenciál

již zmíněných akčních her s filmovým

charakterem pro Xbox ještě není vyčerán. Z pohledu PC hráče se ale nejedná,

v kombinaci s pár chybami ve hře, o nic

výjimečného.

Quantum Break byl sice očekávaný titul, ale bohužel nedosáhl takových

kvalit. Další titul jako Max Payne nebo

Alan Wake tak rozhodně nečekejte.

+ Dobré zpracování kombinace gamelaye a filmových záběrů.

- Hra nepřináší nic nového.

Hodnocení: 6/10

Filip Starý

TÉMA

Recenze

QUANTUM bREAK

FOTO: Quantum Break, AUTOR: Microsoft, zdroj: http://communitysiteswest.blob.core.windows.net/quantumbreak/wp-content/uploads/2015/07/quantum-break-time-stop.jpg


5

TÉMA

Zklamání nebo výborná investice

QUANTUM bREAK

Dalo se očekávat, že když 21.března roku 2013 na oficiálním eventu Xbox

One představili trailer na novou hru

z produkce finského studia Remedy,

bude to něco, na co se budou fanoušci

akčních her hodně těšit. Studio, vedené

ikonickým Samem Lakem, vytvořiloherní ikonu Maxe Payna a také výbornou

akční adventuru Alan Wake. Remedy již

od oznámení titulu slibovalo revoluci v

hraní. Spojení hry a filmu díky jedinečné

technologii zachycování obličejů. Hraní

si s časem. Hraný seriál navazující na hru.

Propagace jako hrom od počátku vývoje

až do konce.

Herní veřejnosti nevadilo ani odložení vydání na rok 2016, ani grafické

nároky či fakt, že seriál je pevnou součástí hry a působí jako živé animace. Hra

zaznamenala poměrně kladná a někdy

i překvapivě vysoká hodnocení a hráči

na Xbox One si chválili jak grafiku, tak i

zpracování akční adventury smíchané s

filmovým prostředím. Rozhodně se však

nenaplnily slova ředitele Remedy, že hra

bude revolucí v hraní.

PC port dopadl hodně špatně a

Remedy se do teď snaží opravit všechny problémy. Kvůli grafické náročnosti

a špatné kompatibilitě s Windows 10

se hra zasekává, špatně zpracovává jas

a špatný je i framerate. Nový systém od

Microsoftu má hodně limitujících prvků,

které je potřeba přizpůsobit tak, aby hry,

které budou v budoucnu na tento operační systém vycházet, byly hratelné i na

slabších sestavách.

Remedy se však k této nepříjemné

záležitosti postavilo čelem a problémy

se snaží řešit co nejrychleji a nejefektivněji, abychom i my, PC hráči, mohli

tuto akční pařbu dohrát bez frustrace

z technických výkyvů. Thomas Puha z

Remedy se nechal slyšet na Twitteru, že

se na konci dubna chystá velký update.

Pro řešení problému s kompatibilitou si

pozvali na pomoc odborníky z AMD a

NVIDIE. Samozřejmě, problémy spojené

s hraním způsobily, že se hra neprodává

tolik jako na Xboxu One.

A nejsou to ledajaká čísla. Nedávno se totiž objevilo na oficiálních stránkách Xbox.com prohlášení od Aarona

Greenberga, že Quantum Break se stal

nejlépe prodávanou novou hrou (IP), z

nové generace Xbox One konzolí. Investice se tedy nakonec vyplatila. Hravydělala dost peněz na to, aby Remedymohlo začít vyrábět svou další novou hru. PC

hráči zklamaní, konzolisté spokojení a

Remedy s penězi v kapse. Doufejme, že

se budou do budoucna snažit více přizpůsobit i PC trhu a nevsadí vše jen na

jednu kartu.

Tomáš Smutník

FOTO: Quantum Break, AUTOR: Microsoft, zdroj: http://communitysiteswest.blob.core.windows.net/quantumbreak/wp-content/uploads/2015/07/quantum-break-monarch.jpg




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist