načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: GAMING 11 – autorů Kolektiv

GAMING 11

Elektronická kniha: GAMING 11
Autor: autorů Kolektiv

– GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách. Kromě recenzí, historií her a témat se zároveň ve svých ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  49
+
-
1,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Miroslav Tomšů - Nakladatelství Monument
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2017
Počet stran: 45
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 999-00-017-6701-3
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

GAMING je časopis zabývající se děním na poli her. Autoři tohoto dvouměsíčníku se snaží prostřednictvím článků zprostředkovat čtenářům informace o počítačových i konzolových hrách. Kromě recenzí, historií her a témat se zároveň ve svých příspěvcích zabývají specifickými oblastmi herního světa. Zejména zajímavostmi z oblasti hardwaru a samotného vývoje her.

Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

1

ZÁŘÍ - ŘÍJEN 2017

CENA: 49 KČ / 1,90 EUR

RECENZE | DESTINY 2 | BESIEGE | FORTNITE | KHOLAT

11

STAR WARS: BATTLEFONT II ROLLERCOASTER TYCOON CALL OF DUTY: WWII RYSE: SON OF ROME

2

Nakladatelství pro mladé a neobjevené autory

Vydáváme, propagujeme a podporujeme

www.nakladatelstvi-monument.cz

GAMING - Časopis pro správné hráče!, dvouměsíčník,

vydává Mir oslav Tomšů - Nakladatelství Monument,

Hřbitovní 486, 763 15 Slušovice, tel .: 770 779 304, IČ:

88919781, e-mail: info@nakladatelstvimonument.cz, web:

www.nakladatelstvimonument.cz.

Šéfredaktor Bc. Filip Starý. Obsahově zpracoval Bc. Filip

Starý. Autoři článků: Jakub Fišer, Lucie Trinerová, Nik ola

Štěrbová, Daniel Kristek, Zuzana Bumbová, Bc. Filip

Starý, a Vojtěch Pastuszek Tomáš

Cajthaml. Články mohou být redakčně kráceny nebo

upraveny. Neprošlo jazykovou korekturou.

Ročník I., číslo 11/2017, vydáno listopad 2017, ISSN 2533-

333X, časopis podléhá licenci Creative Commons: CC-BY-ND

4.0, Uveďte autora – Nezpracovávejte. Licenční podmínky na

adrese http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/

TÉMA

Shadow of War.................................................................................

RECENZE

Besiege................................................................................................

Kingdoms of Amalur......................................................................

Dreamfall Chapters..........................................................................

Destiny 2.............................................................................................

Murdered: Soulsuspect..................................................................

RYSE: Son of Rome..........................................................................

Kholat..................................................................................................

Gold Rush: The Game.....................................................................

Fortnite...............................................................................................

.........................................................

Life is Str ange 2................................................................................

NOVINKY

Jedi Challenges AR..........................................................................

Rollercoaster.....................................................................................

Call of Duty: WWII............................................................................

Project Cars 2....................................................................................

Football Manager 2018.................................................................

COD: WWII Beta................................................................................

Chuchel...............................................................................................

Red Dead Redemption 2...............................................................

Xbox X.................................................................................................

Agony..................................................................................................

Hell let Loose....................................................................................

Scorn.....................................................................................................

Pathologic 2......................................................................................

The Sims 4..........................................................................................

Hellblade............................................................................................

Home Sweet Home.........................................................................

the Universim...................................................................................

Vaporum.............................................................................................

HARDWARE

NVIDIA Gef orce GTX 1070 Ti........................................................

ZAJÍMAVOSTI

PUBG....................................................................................................

Heroes & Generals...........................................................................

HERNÍ AKCE

GAME ON!..........................................................................................

šéfredaktor

ÚVODNÍ SLOVO

Musím říci, že podzim nás přivítal v plné parádě — zima,

nárazový vítr, dopravní kolaps ... nebudeme si to připo

mínat. Osobně to pro mě znamená jediné, do vyhřáté

ho domova se těším st okrát více než v horkých letních

dnech. Není totiž nad to si k počítači sednout s hrnkem

kávy či čaje a odpočinout si

po náročném dni. Pak už je

jedno, zdali se spolehnete

na Steam, Twitch nebo You

Tube, všechno nás spojuje.

My budete samozř ejmě

nejradši, když Vám spo

lečnost bude dělat nový

Gaming, tentokrát již s po

řadovým číslem jedenáct. První sychravé dny nám zpří

jemnil nový Shadow of War , na kt erý jsme si samozř ejmě

posvítili. Podívali jsme se taktéž v čase zpátk y na uralské

pohoří a zahráli si Kholat a vše doplnili kupou novinek.

Celý podzim ale samozř ejmě doma strávit nemůžeme a

pořadatelé herních akcí nezahálejí. Vypravili jsme se na

herní výstavu Game On a přinášíme Vám z ní reportáž.

Další zastávkou v pořadí bude samozř ejmě Mistrovst ví

ČR v počítačových hrách, kt er é již klepe na dveř e. Na 10.

-12. 11. si tak nic důležitého neplánujte, uvidíme se v

Brně!

Příjemné čtení přeje za celou redakci

Bc. Filip Starý

OBSAH

Foto na přední a zadní straně obálky: Shadow of War , autor: Monolith Productions, zdroj: http://ksassets.timeincuk.net/wp/uploads/sites/54/2017/02/shadow-of -war-1.png

GAMINGu

TIRÁŽ

3

5

6

8

10

11

12

13

15

16

17

19

20

21

22

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

2

šéfredaktor

3

V

roce 2014 vyšlo Mid

dle-Earth: Shadow of

Mordor, netrvalo dlou

ho a bylo oznámeno

pokračování. Dlouho jsme čekali a už je

to tady. Middle-Earth: Shadow of War je

na světě. Na Steamu má už teď necelé 3

000 hodnotících a na úvod vám musím

říct jenom jedno. Tahle hra je naprosto

úžasná.

Pravděpodobně všichni čekáte, že

budu hru nějakou dobu vychvalovat a

potom se podíváme na ty méně pove

dené části. A máte pravdu. Ale pokud by

se mezi čtenáři našel někdo, kdo o Stře

dozemi, prstenech a skřetech nic neví, v

rychlosti vám přiblížím, co se tady děje.

Příběh se otočí kolem hraničáře, který

zemřel spolu se svou rodinou, ale proto

že on je ten vyvolený, byl přiveden zpát

ky, aby napravil svět sužovaný válkou

mezi dobrem a zlem. Hraničář Talion a

elfí kovářský mistr Celebrimbor se spojí

v jedno tělo a duši.

V novém příběhu se objevuje nový

prsten moci, protože všichni víme, jak

dobře to dopadlo s tím prvním. Aby hra

nikoho neurazila a byla trošku zajíma

vější, je tady několik ženských postav a

černý kapitán. No a zbytek je vám asi už

jasný, jejich úkolem je zastavit zlo šířící

se Mordorem, zachránit všechny nevin

né a užít si tu jízdu. Tedy to poslední je

spíš pro hráče.

Hlavními přednostmi Shadow of

War je obrovský otevřený svět a Nemesis

systém. Hned vedle toho je ten fakt, že

jako chodící mrtvola nemůžete zemřít. A

když se vám to povede – nebude si lhát,

stává se to často – vrátíte se zase zpát

ky. Nevýhoda toho je, že skřet, který vás

zabil, bude povýšen a příště bude mno

hem těžší mu čelit.

Po nějakém čase stráveném ve hře

se naučíte poroučet skřetů a oni tak bu

dou bojovat s vámi a půjdou proti svým

vlastním řadám. Tady je nejlepší taktika

rekrutovat kapitány, protože celá jejich

jednotka je potom následuje.

TÉMA

Nový prsten moci je na scéně

MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR

C

o se týká herních me

chanik a talentů a všech

věcí okolo, se naštěstí

moc nezměnilo. Vývojáři

samozřejmě přidali nějaké nové funkce, ale ten základ zůstal stejný. Což je skvělá věc, protože drtivá většina z nás, hrála první díl, takže si nemusíme zvykat na nic nového nebo se přizpůsobovat novým „lepším“ mechanikám. Mám takový pocit, že už tak plynulé souboje z Shadow of Mordor, je ještě plynulejší. Talion jenom máchá mečem kolem sebe a skřeti padají na zem, nasekaní na kousky. To mě opravdu ohromilo.

Na druhou stranu se dostáváme k

jedné velice nemilé věci – mikrotransakcím. Proč by kdo dával něco takového do hry, která je jenom o singleplayeru?

Nechce se vám expit a sbírat body, neva

dí, můžete si je koupit. Já prostě nemám

slov. Jestli jste tak líní, že si tu hru nedo

kážete pořádně zahrát, možná byste si ji

neměli kupovat. Cena, za kterou si hru

můžete pořídit je sama o sobě dost vy

soká a nechápu tak, proč by kdo chtěl

platit ještě víc. Pokud ovšem nevíte, co

s penězi kompletní edice vás vyjde na

necelých 150€. A to je víc nové Call od

Duty.

Shadow of War je hra, která vypa

dá dobře, běží plynule a zabaví i nároč

nější hráče na desítky hodin. Není to

jenom nějaké pokračování napasované

na předchozí titul bez hlavy a paty. Má

vlastní příběh a může být brána jako sa

mostatná hra. Mikrotransakce a celé pay

2 win zaměření hry ji podle mě hodně

škodí, ale to je asi na každém z nás. Při

hraní hry si toho všímat nebudete a to

je to hlavní. Budete masakrovat skřety,

běhat po Mordoru jako v prvním díle,

jenom je to teď všechno nějak lepší. Na

konec se tak dostáváme k tomu, že hra

za ty peníze stojí.

TÉMA

Nový prsten moci je na scéně

MIDDLE-EARTH: SHADOW OF WAR

FOTO: SoW, zdroj: https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2017/05/MiddleearthShadowofWar_IslandEnvironment_1495093020.jpg

7

/10

Nikola Štěrbová

Žánr: RPG

Vývoj: Monolith Productions

Platforma: PC, PS4, XONE


5

B

esiege už se nedá zařadit

mezi novinky, ale stejně

jako Kerbal Space Pro

gram nikdy neomrzí. Hrá

če neomezuje žádný příběh ani skripty. Ukázalo se, že většinu z nás baví konstruovat podivuhodné stroje a testovat pokročilou fyziku her. Vývojáři ze Spiderling Studios si to vzali k srdci a přesně pro takové hráče připravili obrovské pískoviště za necelých 10€.

Cílem hry je postavit funkční stroj,

popř. zničit nějakou tu věž nebo domeček. Nezní to nijak komplikovaně nebo zábavně, ale opak je pravdou. Kolik z nás dokáže postavit cokoliv, co by fungovalo, z hrstky součástek, které má k dispozici? Hrstka součástek je ve skutečnosti obrovská hromada a spojit několik věcí dohromady není zase taková věda, ale? Všechno do sebe musí zapadnout stejně jako v reálném světě. Fyzika tady funguje opravdu dobře. To znamená, že pokud se budete snažit přelstít fyzikální zákony, pravděpodobně se váš stroj zkázy a utrpení rozpadne dřív, než čekáte.

Jakmile máte postaveno, je čas na

testování. Prostředí je kompletně zniči

telné. Ničit můžete vesničky, pevnosti a

hrady, masakrovat jednotky vojáků, za

palovat lesy... Máte-li s sebou dostatek

palebné síly, teď je ten pravý čas na vy

čištění celé mapy. Jako v každé strategii

je potřeba hlídat si nepřítele a vyhýbat

se pastičkám. Jednoduché že?

Myslím si, že se vývojáři chtěli pů

vodně zaměřit jenom na středověkou

bojovou techniku, ale nemůžete dát hrá

čům tak skvělý simulátor a čekat, že zů

stane jenom u toho. Díky obrovské ko

munitě hráčů existuje nespočet modů.

Besiege už dávno není jenom simulátor,

ve kterém stavíte obléhací stroje. Říká se,

že nás omezuje jenom naše fantazie, ale

v Besiege neplatí ani tohle. S mody nebo

bez nich, můžete postavit obrovské ka

tapulty, válečné nebo moderní tanky,

současná dopravní letadla, lokomotivy a

dokonce i formulky.

Já osobně jsem nikdy nebyla jedna

z těch, kteří si zapnout Besiege nebo po

dobnou hru a postaví neskutečný stroj.

Dokázala bych ho nakreslit na papír, ale

postavit ho součástku po součástce? To

je něco jiného. Naštěstí tady funguje

Steam Workshop. Takže si stavím svo

je jednoduchá jezdítka, která mají čtyři

kola spojená hřídelí, mezitím co stahuji

výtvory zkušených konstruktérů. I tak

mě Besiege neuvěřitelně baví. Jak už

jsem zmínila na začátku, hry jako Kerbal

Space Program, Space Enginners nebo

právě Besiege nikdy neomrzí, protože je

diné co může hráčům dojít, je inspirace a

trpělivost. Jestli jste jeden z těch hráčů,

kteří rádi něco tvoří, jsem si jistá, že je to

hra pro vás.

RECENZE

Jedna z těch nejlepších budovatelských her

BESIEGE

10

/10

FOTO:Besiege, zdroj: http://www.besiege.spiderlinggames.co.uk/Screenshots/Besiege_Screen4_big.png

Nikola Štěrbová

Žánr: Sandbox

Vývoj: Spiderling Studios

Platforma: PC, Linux




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.