načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Fundraising -- pro neziskové organizace – Petr Boukal; kolektiv

Fundraising -- pro neziskové organizace
-15%
sleva

Kniha: Fundraising
Autor: Petr Boukal; kolektiv
Podtitul: pro neziskové organizace

Podstata, význam a metody fundraisingu. Příručka. Příručka obsahuje definici pojmu fundraising, shrnuje hlavní zásady fundraisingu, uvádí přehled poskytovatelů zdrojů pro neziskové ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  349 Kč 297
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6%hodnoceni - 44.6% 40%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 264
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace, formuláře
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná
Datum vydání: 30.9.2013
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4487-2
EAN: 9788024744872
Popis / resumé

Podstata, význam a metody fundraisingu. Příručka. Příručka obsahuje definici pojmu fundraising, shrnuje hlavní zásady fundraisingu, uvádí přehled poskytovatelů zdrojů pro neziskové organizace (individuální dárci, nadace, podniky, domácí veřejné rozpočty, evropské fondy) spolu s fundraisingovými strategiemi. Nechybí ani charakteristika on-line fundraisingu a příklady fungování fundraisingu v různých zemích světa.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte zásady a fundraisingové metody vhodné pro komunikaci s hlavními možnými podporovateli. Postupně poznáte metody iniciující individuální dárce, možnosti spolupráce s podniky a postupy při oslovování nadací, nadačních fondů a správců veřejných rozpočtů (ministerstva, kraje, obce, fondy EU). Výklad je doplněn praktickými příklady a metodickými postupy z různých oblastí působení neziskových organizací. V závěru knihy naleznete shrnutí poznatků z fundraisingu v zahraničí (zejména USA, Německo, Rakousko). Zvláštní pozornost je v knize věnována kultuře, protože kniha slouží i jako shrnutí výzkumu z dané oblasti a je využitelná pro studenty oboru Arts Management.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Fundraising -- pro neziskové organizace" doporučujeme také:
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Nestátní neziskové organizace Nestátní neziskové organizace
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist