načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Fundraising -- pro neziskové organizace – kolektiv; Petr Boukal

Fundraising -- pro neziskové organizace

Elektronická kniha: Fundraising
Autor: kolektiv; Petr Boukal
Podnázev: pro neziskové organizace

Podstata, význam a metody fundraisingu. Příručka. Příručka obsahuje definici pojmu fundraising, shrnuje hlavní zásady fundraisingu, uvádí přehled poskytovatelů zdrojů pro neziskové organizace (individuální dárci, nadace, podniky, domácí ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  297
+
-
9,9
bo za nákup
Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 43.7%hodnoceni - 43.7%hodnoceni - 43.7%hodnoceni - 43.7%hodnoceni - 43.7% 40%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 260
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace, formuláře
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Formy organizace a spolupráce v ekonomice
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2013
ISBN: 978-80-247-4487-2
Popis / resumé

Podstata, význam a metody fundraisingu. Příručka. Příručka obsahuje definici pojmu fundraising, shrnuje hlavní zásady fundraisingu, uvádí přehled poskytovatelů zdrojů pro neziskové organizace (individuální dárci, nadace, podniky, domácí veřejné rozpočty, evropské fondy) spolu s fundraisingovými strategiemi. Nechybí ani charakteristika on-line fundraisingu a příklady fungování fundraisingu v různých zemích světa.

Popis nakladatele

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte zásady a fundraisingové metody vhodné pro komunikaci s hlavními možnými podporovateli. Postupně poznáte metody iniciující individuální dárce, možnosti spolupráce s podniky a postupy při oslovování nadací, nadačních fondů a správců veřejných rozpočtů (ministerstva, kraje, obce, fondy EU). Výklad je doplněn praktickými příklady a metodickými postupy z různých oblastí působení neziskových organizací. V závěru knihy naleznete shrnutí poznatků z fundraisingu v zahraničí (zejména USA, Německo, Rakousko). Zvláštní pozornost je v knize věnována kultuře, protože kniha slouží i jako shrnutí výzkumu z dané oblasti a je využitelná pro studenty oboru Arts Management.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
kolektiv; Petr Boukal - další tituly autora:
Fundraising -- pro neziskové organizace Fundraising
Nestátní neziskové organizace Nestátní neziskové organizace
 
K elektronické knize "Fundraising -- pro neziskové organizace" doporučujeme také:
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
 (e-book)
Praktický právní průvodce pro neziskové organizace -- podle nového občanského zákoníku Praktický právní průvodce pro neziskové organizace
 (e-book)
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.