načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Formativní hodnocení ve výuce - Karel Starý; Veronika Laufková

Zvolená kategorie:
  > > > > Formativní hodnocení ve výuce  
Titul je zařazen v kategoriích:
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?

doporučená cena:  339 Kč
sleva:  11 %
Vaše cena s DPH:  301
ks 
hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Kniha: Formativní hodnocení ve výuce
Autor: ;

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem ...

Dostupnost: Zboží doručujeme za 3 pracovní dny
Doručení: Kdy zboží dostanu?
Nakladatelství: » PORTÁL
Rok vydání: 201610
Počet stran: 174
Rozměr: 230,0x160,0x11,0 mm
Úprava: tran
Vydání: Vydání první
Hmotnost: 0,285kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Umístění v žebříčku: 960. nejprodávanější titul za poslední měsíc
» další nejprodávanější knihy
Téma: pedagogika, základní školy, vyučovací proces, hodnocení žáků, pedagogická evaluace, pedagogický výzkum, Česko, kolektivní monografie
ISBN: 978-80-262-1001-6
EAN: 9788026210016
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.
Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách.
Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.
Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe.
Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

Kniha je zařazena v kategoriích
Karel Starý; Veronika Laufková - další tituly autora:
Česká základní škola -- Vícepřípadová studie Česká základní škola
Dvořák, Dominik; Chvál, Martin; Starý, Karel; Urbánek, Petr; Walterová, Eliška
Cena: 253 Kč
Profesní rozvoj učitelů Profesní rozvoj učitelů
Duschinská, Karolína; Dvořák, Dominik; Greger, David; Starý, Karel
Cena: 142 Kč
Škola v globální době -- Proměny pěti českých základních škol Škola v globální době
Dvořák, Dominik; Starý, Karel; Urbánek, Petr
Cena: 195 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah

Váš prohlížeč bohužel nemá PDF plugin, ale můžete si ukázku stáhnout zde.



       

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - obchod s příběhy -  © 2004-2016 - ABZ ABZ knihy, a.s.