načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Formativní hodnocení ve výuce - Karel Laufková Veronika Starý; kolektiv

  > > > > Formativní hodnocení ve výuce  
Formativní hodnocení ve výuce

Kniha: Formativní hodnocení ve výuce
Autor: ;

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a ...


Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  301
+
-
ks
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  339 Kč
11%
naše sleva
10
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Počet stran: 152
Úprava: 174 stran
Vydání: Vydání první
Vazba: brožovaná
Téma: pedagogika, základní školy, vyučovací proces, hodnocení žáků, pedagogická evaluace, pedagogický výzkum, Česko, kolektivní monografie
ISBN: 978-80-262-1001-6
EAN: 9788026210016
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Formativní hodnocení ve výuce" mají také často zájem o tyto tituly:
Hodnocení žáků -- 2., doplněné vydání Hodnocení žáků
Kolář, Zdeněk; Šikulová, Renata
Cena: 228 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah

Váš prohlížeč bohužel nemá PDF plugin, ale můžete si ukázku stáhnout zde.



       

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.