načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Formativní hodnocení ve výuce – Karel Starý; Veronika Laufková

Formativní hodnocení ve výuce
-15%
sleva

Kniha: Formativní hodnocení ve výuce
Autor: Karel Starý; Veronika Laufková

Formativní hodnocení je kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  339 Kč 288
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 152
Rozměr: 230,0x160,0x11,0 mm
Úprava: ilustrace, faksimile
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Hmotnost: 0,283kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201610
ISBN: 978-80-262-1001-6
EAN: 9788026210016
Popis / resumé

Formativní hodnocení je kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.

Popis nakladatele

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.
Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách.
Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe.
Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe.
Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Karel Starý; Veronika Laufková - další tituly autora:
Česká základní škola -- Vícepřípadová studie Česká základní škola
Škola v globální době -- Proměny pěti českých základních škol Škola v globální době
 (e-book)
Škola v globální době Škola v globální době
 
Ke knize "Formativní hodnocení ve výuce" doporučujeme také:
Inkluzivní pedagogika Inkluzivní pedagogika
Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti? Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti?
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist