načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Formát -- Grafický design – Gavin Ambrose; Paul Harris

f
Formát -- Grafický design
-11%
sleva

Kniha: Formát
Autor: Gavin Ambrose; Paul Harris
Podtitul: Grafický design

Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu - parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  229 Kč 204
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9% 83%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 182
Rozměr: 160 x 230 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Basics design 01: Format
Spolupracovali: překlad Pavel Kočička
Skupina třídění: Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod
Vazba: brožovaná lepená
Datum vydání: 1. 4. 2013
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2011
ISBN: 9788025129661
EAN: 9788025129661
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu - parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.

Popis nakladatele

Formát tiskovin a publikací je základním, ale kvůli své užitkové povaze často přehlíženým parametrem grafického designu. Velikost, tvar, použitý substrát (nemusí jím být jen papír), způsob skládání, vazba a další fyzické efekty jsou prvním styčným bodem produktu s uživatelem a jako takové určují, jak budou prezentované informace přijaty. Kniha Grafický design: Formát demonstruje, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu a důmyslným využitím nabízeného prostoru dosáhnout přesvědčivých výsledků, a to jak u tištěných, tak i digitálních médií. Ať už jde o reklamní brožuru, katalog, leták, plakát, vizitky, pozvánky, obálky, jídelní lístek, obal na CD, webovou prezentaci, časopis či knihu, tato názorná příručka vám předvádí netušenou škálu možností, jak zaujmout a dosáhnout žádoucího odlišení. Seznámí vás se všemi dostupnými formáty, o nichž možná ani nemáte tušení, a inspirováni názornými ukázkami úspěšných produktů světových studií a designérů můžete pozvednout úroveň svého designu do nové dimenze. Většinu zobrazených příkladů lze označit za fascinující a jistě popustí uzdu vaší fantazii. Probíraná témata: Typy papíru • Knižní formáty • Archová montáž • Druhy vazeb • Záložky (chlopně) • Knižní pouzdro • Výsek • Měřítko • Harmoniková vazba • Harmonikový sklad • Okénkový sklad a rozkládačky • Prosvítání • Parciální lak • Vkládání • Balení plakátů • Merkantilie • Tiskové techniky • Perforace • Velikost • Odkrývání • Forma následuje funkci • 16mm film • Navigace • Rolování • Obálky • Pásky • Rozkládací stránky • Skládání • Křížové skládání • Řád či nahodilost • Vlepované přílohy • Volné listy • Vytlačení a vtlačení • Duální narace • Iluze • Semiš • Animovaná kniha Obsahuje slovníček polygrafických pojmů. O autorech: Gavin Ambrose, grafický designér, je autorem a grafikem řady knih a tiskovin z oblasti umění, designu, reklamy a DTP. Žije v britském Kentu. Paul Harris je autorem a redaktorem na volné noze. Píše do britských i amerických časopisů a je spoluautorem knih o obalovém designu a základech designu. Žije v Chile. (formát)

Další popis

Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Gavin Ambrose; Paul Harris - další tituly autora:
Tisk a dokončovací práce -- Grafický design Tisk a dokončovací práce
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.