
sleva
Kniha:
Firemní kultura a identita
Autor:
Jan Urban
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | ÚSTAV PRÁVA |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 110 |
Rozměr: | 233,0x152,0x8,0 mm |
Skupina třídění: |
Management. Řízení Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Hmotnost: | 0,215kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Datum vydání: | 201410 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Ústav práva a právní vědy, European Business School SE, 2014 |
ISBN: | 978-80-87974-05-6 |
EAN: | 9788087974056 |
Učební text věnovaný základním znakům a faktorům firemní kultury.
Firemní kultura a identita jsou termín, které jsou nezřídka ze strany vrcholového managementu firem nesprávně interpretovány. Platí přesvědčení, že firemní kulturu lze začít tvořit, budovat a rozvíjet teprve poté, co bude firma na relevantním trhu, na který vstupuje, etablovaná a až bude dosahovat zisk.
Předložená publikace jednoho z předních odborníků v oblasti firemního řízení a managementu docenta Jana Urbana věnuje pozornost právě těm klíčovým postupům, které mají za cíl vnitropodnikovou (firemní) kulturu moderními prostředky vědomě kreovat a rozvíjet tak, aby se firemní kultura a identita zaměstnanců a managementu firmy a s firemními cíli staly nikoliv závažím, ale jednou z hybných sil v rozvoji společnosti.

Bloudek, Jan; Müller, David; Kubátová, Sláva; Bujna, Tomáš
Cena: 263 Kč