načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Etika v podnikatelském prostředí – Zdenek Dytrt

Etika v podnikatelském prostředí

Elektronická kniha: Etika v podnikatelském prostředí
Autor: Zdenek Dytrt

Podnikatelská příručka usiluje o účinné propojení hospodářské a manažerské činnosti s etickými principy. Podobu podnikatelského prostředí neovlivňuje jenom výsledek působení podnikatelských organizací nebo politických institucí, ale odráží ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  212
+
-
7,1
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2006
Počet stran: 196
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2006
ISBN: 80-247-1589-9
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Podnikatelská příručka usiluje o účinné propojení hospodářské a manažerské činnosti s etickými principy. Podobu podnikatelského prostředí neovlivňuje jenom výsledek působení podnikatelských organizací nebo politických institucí, ale odráží míru angažovanosti každého z nás. Angažovanost však musí vycházet z důsledného uplatňování etiky v managementu na všech úrovních podnikatelských, veřejných i správních organizací. Dlouhodobý úspěch firmy i celé ekonomiky tudíž závisí rovněž na uplatňování etických principů... Kolektiv autorů shrnuje základní poznatky o úspěšné podnikatelské aktivitě, jež ctí určité morální zásady.

Popis nakladatele

Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání a jeho prostředí. Kniha je určená manažerům, podnikatelům, zaměstnancům státní a veřejné správy a vysokoškolských studentům. Dozvíte se, proč se vyplatí a jak rozvíjet znalosti managementu v oblasti etiky, proč a jak uplatňovat kreativní management a etiku v personálním managementu, jak řídit sociální zodpovědnost organizace a firemní kulturu. Kniha se věnuje rovněž rozvoji osobnosti manažerů s důrazem na moderní vzdělávací technologie (e-learningu). Publikace ukazuje, že pro dlouhodobý úspěch firmy či jiné organizace a celé ekonomiky je uplatnění etiky v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Mezi spoluautory díla patří například i vedoucí katedry managementu VŠE v Praze prof. Ing. Jaromír Veber, CSc., generální ředitel společnosti Jakl Karviná a finalista soutěže Manažer roku 2004 Ing. Stanislav Konkolski, rektorka Univerzity Hradec Králové doc. RNDr. Jaroslava Mikulecká, prorektorka VŠB-TU Ostrava doc. Dr. Ing. Renáta Hótová, profesor holandské University of Twente Entschede Holandsko a člen předsedsednictva European Business Ethics Network prof. dr. Olaf Fisscher či generální ředitel Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR a finalista soutěže Manažer roku 2003 a 2004 Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA a řada dalších významých osobností akademické sféry a firemní praxe.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Zdenek Dytrt - další tituly autora:
Dobré jméno firmy Dobré jméno firmy
 (e-book)
Ženy a management Ženy a management
Odpovědný management -- Nadstavba leadershipu Odpovědný management
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.