načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Epistemologie (nových) médií - Tomáš Dvořák

Epistemologie (nových) médií
-6%
sleva

Kniha: Epistemologie (nových) médií
Autor: Tomáš Dvořák

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
pravděpodobně doručíme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  249 Kč 234
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Akademie múzických umění
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 272
Rozměr: 190x110
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788073314941
Popis

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Tomáš Dvořák - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist