
-16%
sleva
sleva
Kniha:
Epistemologie (nových) médií
Autor:
Tomáš Dvořák
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami
... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní

Specifikace
Nakladatelství: | » Akademie múzických umění |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2019 |
Počet stran: | 272 |
Rozměr: | 20 cm |
Úprava: | barevné ilustrace |
Vydání: | 1. vydání |
Skupina třídění: | Sociální interakce. Sociální komunikace |
Jazyk: | česky |
Vazba: | kniha, brožovaná vazba |
Datum vydání: | 20.05.2019 |
ISBN: | 9788073314941 |
EAN: | 9788073314941 |
Popis
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Katalog předmětový > M > Masová komunikace
Katalog předmětový > M > Masmédia > Filozofické aspekty
Katalog předmětový > M > Mediální obraz
Katalog předmětový > T > Teorie poznání
Naučná literatura > Třídění dle formy > Monografie > Kolektivní monografie
Katalog vybraných autorů > D > Dvořák – Tomáš Dvořák
Katalog nakladatelství > A > Akademie múzických umění
Tomáš Dvořák - další tituly autora:

Dvořák, Tomáš
Cena: 709 Kč

Dvořák, Tomáš; Rejhon, Marek
Cena: 1 394 Kč