

sleva
Kniha:
Emoce v marketingu
Autor:
Jitka Vysekalová; kolektiv
Podtitul: Jak oslovit srdce zákazníka

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 296 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace (převážně barevné), 1 mapa, portréty |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: | Reklama. Public relations. Média |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Novinka týdne: | 2014-07 |
Datum vydání: | 29.1.2014 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2014 |
ISBN: | 978-80-247-4843-6 |
EAN: | 9788024748436 |
Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v marketingovém mixu, v komunikaci, reklamě a ve vztahu k zákazníkovi. Třetí část se věnuje klasickým i novým metodám výzkumu emocí nebo nástrojům sloužících k jejich měření. Na tyto části navazuje devět případových studií přinášejících poznatky o uplatnění emocí v oblasti marketingu.
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. (jak oslovit srdce zákazníka)