načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová; kolektiv

Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka
-15%
sleva

Kniha: Emoce v marketingu
Autor: Jitka Vysekalová; kolektiv
Podtitul: Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  495 Kč 421
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9% 100%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 296
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace (převážně barevné), 1 mapa, portréty
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2014-07
Datum vydání: 29.1.2014
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-4843-6
EAN: 9788024748436
Popis / resumé

Emoce a jejich využití v marketingu. První část přináší definici slova emoce, základní typy emocí, jejich vliv na psychické procesy, vliv na lidskou fyziognomii a význam slova emoční inteligence. Druhá část se zaobírá významem emocí v marketingovém mixu, v komunikaci, reklamě a ve vztahu k zákazníkovi. Třetí část se věnuje klasickým i novým metodám výzkumu emocí nebo nástrojům sloužících k jejich měření. Na tyto části navazuje devět případových studií přinášejících poznatky o uplatnění emocí v oblasti marketingu.

Popis nakladatele

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. (jak oslovit srdce zákazníka)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová; kolektiv - další tituly autora:
Marketing Marketing
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství Chování zákazníka
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
 
Ke knize "Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka" doporučujeme také:
Moderní marketingová komunikace Moderní marketingová komunikace
Marketing služeb - efektivně a moderně -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing služeb - efektivně a moderně
Marketing management -- 14. vydání Marketing management
Online marketing -- Současné trendy očima předních expertů Online marketing
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist