načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (1) – Ivo Raab

Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (1)
-16%
sleva

Kniha: Elektrické lokomotivy řady E 499.0 (1)
Autor: Ivo Raab

Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >20ks - doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  850 Kč 714
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
23,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Corona
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 188
Rozměr: 31 cm
Úprava: sv.: ilustrace (převážně barevné), plány, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, vázaná vazba
Datum vydání: 12.09.2019
Nakladatelské údaje: Praha, Corona, 2004-
ISBN: 9788086116037
EAN: 9788086116037
Popis

Po druhé světové váIce byIa zvoIena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V. Současně se započalo i s vývojem nových lokomotiv. V roce 1953 vyjela z bran Škody PIzeň první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. Lokomotiva se osvědčila svými výbornými technickými parametry a provozními vlastnostmi a během krátké doby zajišt'ovala veškerou vozbu v elektrické trakci od postrkové sIužby až po dopravu rychlíků a expresů. StaIa se základem pro první generaci stejnosměrných lokomotiv Škoda. První svazek monografie řady E 499.0 poskytuje informace o její konstrukci, okolnostech vzniku, výrobě a provozu, opravách, rekonstrukcích, modernizacích, a používaných nátěrech

Další popis

Po druhé světové válce začaly nabývat konkrétních forem předválečné představy o elektrizaci hlavních tratí v bývalém Československu. Jejich úroveň však byla pochopitelně upravena s ohledem na dosažený stav rozvoje techniky. Byla zvolena napájecí soustava stejnosměrných 3000 V, započala elektrizace tratí, výstavba měníren a vývoj nových lokomotiv. Po několikaletém úsilí československého průmyslu přišel v roce 1953 první hmatatelný výsledek těchto prací. Z bran Závodů Vladimíra Iljiče Lenina (dříve Škody Plzeň) vyjela první lokomotiva nové generace, prototypový stroj E 499.001, továrního značení 12 E1. První svazek monografie řady E 499.0 poskytuje příležitost pochopit okolnosti vzniku, konstrukci lokomotivy, její výrobu, zkušební provoz a předávání Československým státním drahám, stejně jako opravy, rekonstrukce, modernizace a sled používaných nátěrů. Pochopitelně zde nechybí ani samotný provoz lokomotiv, postavený na nasazení v jednotlivých dépech spolu s několika úsměvnými příběhy pamětníků z řad strojvedoucích a obslužného personálu.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ivo Raab - další tituly autora:
Elektrické lokomotivy E 499.0 - sada Elektrické lokomotivy E 499.0 - sada
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.