načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Efektivní komunikace - John Adair

Efektivní komunikace
-11%
sleva

Kniha: Efektivní komunikace
Autor: John Adair

„Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů,“ rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. „Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo.“ Vedoucí se po schůzce ... (celý popis)
222
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Alfa
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 200412
Počet stran: 175
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Effective communication
Spolupracovali: překlad Kateřina Tušlová
Hmotnost: 0,247kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
ISBN: 80-86851-10-9
EAN: 9788086851105
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje základní principy a praktickou metodiku efektivní komunikace.

Popis nakladatele

„Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů,“ rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. „Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo.“ Vedoucí se po schůzce rozešli, ale jasno neměli. „Co vlastně myslí tou komunikací?“. Účelem knihy je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci. Měly by vás přimět identifikovat praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit komunikaci.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Průvodce úspěšnou komunikací Průvodce úspěšnou komunikací
Vymětal Jan
Cena: 356 Kč
Efektivní komunikace pro manažery Efektivní komunikace pro manažery
Jiřincová Božena
Cena: 186 Kč
Základní otázky komunikace Základní otázky komunikace
Králová Jaroslava, Špatenková Naděžda
Cena: 169 Kč
Efektivní krizová komunikace Efektivní krizová komunikace
Chalupa Radek
Cena: 220 Kč
Ke knize "Efektivní komunikace" doporučujeme také:
Strategie firemní komunikace Strategie firemní komunikace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Ú v o d ...................................................................................................................................9

Jak používat tuto k n ih u ...........................................................................................11

Oddíl A

Komunikační dovednosti

1. R ozcvička........................................................................................................................15

1.1 Co je to kom unikace?........................................................................................16

i .2 Společenský styk..................................................................................................20

1.3 Společné m édium ................................................................................................21

1.4 Přenos......................................................................................................................25

1.5 Porozum ění............................................................................................................27

2. Některé běžné kom unikační problém y.............................................................31

2.1 Případ neviditelného m u ž e..............................................................................32

2.2 Případ nešťastného zák azn ík a.........................................................................34

2.3 Případ nervózního řečníka................................................................................37

2.4 Případ upovídaného řed itele...........................................................................39

2.5 Případ společnosti NETMA Ltd......................................................................41

2.6 Případ zaměstnance podávajícího špatný výkon.......................................43

2.7 Efektivní komunikace - osobní výzva.........................................................45

3. Efektivní verbální p r o je v.......................................................................................50

3.1 Princip srozum itelnosti.....................................................................................52

3.2 Princip jasn o sti.....................................................................................................53

3.3 Princip jednoduchosti........................................................................................57

3.4 Princip živosti.......................................................................................................59

3.5 Princip přirozenosti.............................................................................................62

3.6 Princip stru čn o sti................................................................................................63

4. Jak lépe n aslou ch at....................................................................................................68

4.1 Přínosy dobrého posluchače...........................................................................69

4.2 Choroba neposlouchání.....................................................................................73

4.3 Naslouchací dovednosti.....................................................................................77

Obsah 5


5. Písem né doved nosti.....................................................................................................84

5.1 Tajemství sty lu....................................................................................................87

5.2 Jak napsat dobrý obchodní dopis...................................................................89

5.3 Jak je důležité zvolit vhodný tó n...................................................................90

5.4 Případová stu d ie.................................................................................................92

5.5 Jak psát efektivní zprávy..................................................................................94

6. U m ění č í s t....................................................................................................................100

6.1 Jaké jsou vaše nároky na čtení?....................................................................101

6.2 Rychlé č te n í.......................................................................................................102

6.3 Selektivní čten í..................................................................................................104

6.4 Rychlé p ro čítán í................................................................................................105

Oddíl В

Komunikace v práci

7. Praktické prezentační doved nosti.....................................................................113

7.1 Zhodnocení příležitosti, publika a m ís ta..................................................114

7.2 Plánování a sepsání prezentace....................................................................118

7.3 Použití vizuálních prostředků......................................................................120

7.4 Příprava přednesu.............................................................................................122

7.5 Zkouška s o sta tn ím i........................................................................................123

7.6 Vlastní prezentace.............................................................................................124

8. Úspěšné p o h o v o ry...................................................................................................130

8.1 Obecné rady pro vedení pohovorů...............................................................131

8.2 Příprava struktury pohovoru.........................................................................132

8.3 Umění pokládat správné otázky....................................................................133

8.4 Zhodnocení výkonu...........................................................................................135

8.5 Konstruktivní kritika........................................................................................137

8.6 Po vyslechnutí.....................................................................................................140

8.7 Stavební kámen efektivity..............................................................................143

9. Vedení efektivních je d n á n í..................................................................................145

9.1 Úloha diskuse.....................................................................................................145

9.2 Stanovte si jasný ú č e l......................................................................................147

9.3 Buďte před jednáním připraveni.....................................................................148

6 Obsah


9.4 Řízení diskuse......................................................................................................149

9.5 Chápání skupin...................................................................................................154

10. H im álajské osm itisícovky kom unikace.........................................................160

10.1 O b sah.....................................................................................................................164

10.2 Směry či to k y......................................................................................................166

10.3 Jako vedoucí nesete zodpovědnost.............................................................167

obsah 7




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist