
sleva
Kniha:
E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglick
Autor:
Gabriela Hublová

Nakladatelství: | » muni PRESS |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2017 |
Počet stran: | 233 |
Rozměr: | 227,0x160,0x15,0 mm |
Úprava: | ilustrace, formuláře |
Vydání: | 1. vydání |
Skupina třídění: | Angličtina |
Hmotnost: | 0,431kg |
Jazyk: | česky |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-210-8818-4 |
EAN: | 9788021088184 |
Odborná kniha se věnuje oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT) v cizojazyčném terciálním vzdělávání. Její vznik byl motivován třemi faktory, a to současným akcentem na internacionalizaci českého vysokého školství, hledáním příležitostí k rozvíjení dovednosti cizojazyčného akademického psaní mimo kontaktní výuku a v neposlední řadě potenciálem, který je spojován s využíváním ICT v cizojazyčné výuce z hlediska naplnění soudobých didaktických principů. V centru pozornosti dané publikace stojí posouzení vlivu čistě e-learningového kurzu akademického psaní v anglickém jazyce na rozvoj diskurzivní kompetence participujících studentů. Na základě prezentovaných výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro didaktickou praxi a je zhodnocen přínos účasti v kurzu.
Jazyková výuka
E-learning
Psaný projev
Struktura a kompozice textu
koherence a koheze textu
Vysokoškolští studenti
Komunikační dovednosti