načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: E-komerce internetový a mobil marketing -- od A do Z - Jiří Sedláček

E-komerce internetový a mobil marketing -- od A do Z
-11%
sleva

Kniha: E-komerce internetový a mobil marketing -- od A do Z
Autor:

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a
Titul nyní (přelom roku) doručujeme za 11 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  449 Kč 400
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BEN-Technická literatura
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 15-05-2006
Počet stran: 352 stran
Rozměr: B5
Úprava: 351 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná V2
ISBN: 80-7300-195-0
EAN: 9788073001957
Popis

Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku.

Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické pojmy důležité pro e-marketing (cookies, logovací soubory, pojem protokol, IP adresy a domény ad.).

Nová ekonomika a Internet/ICT. Vymezení e-komerce, definice dle OECD. Internet jako součást podnikové strategie. Etapy e-komerce. Internet a marketingové nástroje. Možné výhody a přínosy, nevýhody, úskalí a rizika.

Internet jako zdroj informací pro firmy: nejdůležitější informace na Internetu z tohoto hlediska, hodnocení informací. Výzkumy s využitím Internetu: výhody a nevýhody, druhy výzkumů.

Výrobková politika a Internet. Cenová politika: aplikace tradičních nástrojů cenové politiky a nové možnosti, které přináší Internet. Platební systémy a přímé bankovnictví z hlediska obchodování na Internetu.

Distribuční politika: distribuce nehmotného zboží přímo na Internetu. Distribuce hmotného zboží z internetových obchodů. Změny v úloze a postavení zprostředkovatelů vlivem ICT. Dodavatelsko-odběratelské řetězce.

Internetová reklama: její rozměr a dynamika. Druhy internetové reklamy a jejich rozbor. Podpora prodeje: rozbor využití jednotlivých forem na Internetu. Mobil marketing a m-komerce.

Všechny probírané nástroje internetového a mobil marketingu jsou ilustrovány na četných příkladech, převážně z českého Internetu.

Popis / resumé

Příručka určená marketingovým pracovníkům, studentům, učitelům vysvětluje co je Internet, možnosti jeho využití, jaké služby nabízí pro novou ekonomiku, co je e-komerce a její využití pro podnikovou ekonomiku a objasňuje funkci internetového a mobil marketingu. Kniha je zpracována jako skripta se shrnutím, klíčovými pojmy a otázkami na konci každé kapitoly. Vše o Internetu a jeho komerčním využití, o mobilních technologií a jejich využití v obchodě, marketingu, reklamě, o podpoře prodeje.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiří Sedláček - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "E-komerce internetový a mobil marketing -- od A do Z" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist