načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: E-commerce - Petr Suchánek

E-commerce
-7%
sleva

Kniha: E-commerce
Autor:

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  220 Kč 205
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 21.11.2005
Počet stran: 144
Rozměr: 165x240
Úprava: 135 stran
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
ISBN: 8086119971----
EAN: 9788086929842
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Publikace přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování a vyplňuje mezeru na trhu odborné literatury u nás. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií.
Na současné e-prostředí lze nahlížet ze tří základních pohledů.
Existence současných možností je důsledkem rozvoje technologií, které představují primární nástroje komunikace na všech úrovních, od strojové až po běžnou mezilidskou, přičemž rychlost a množství přenášených dat neustále roste.
Na druhé straně existují uživatelé těchto technologií ať už v podobě podnikatelských, státních, příspěvkových, aj. subjektů nebo běžných uživatelů, pro které se tyto technologie staly zcela nezbytnými a potřebnými a přinesly jim nové možnosti pro podporu jejich aktivit orientovaných na oblasti podnikání, vzdělávání, zábavy, ovšem i těch, které nejsou v souladu s morálním kodexem, etikou a zákony.
Právě v této souvislosti je nezbytné věnovat se i třetímu pohledu, kterým je problematika principů, zásad, motivace a legislativy, které by měly určovat reálné mantinely a limity a být jednoznačným nástrojem pro orgány činné v přestupkovém a trestním řízení v případě výskytu kolizních situací. Všechny tři oblasti se permanentně vyvíjejí a vývoj jednotlivých oblastí ovlivňuje vývoj v oblastech ostatních.
Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na výše uvedené oblasti a naznačit možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů a využitím moderních technologií pro podporu řízení a rozhodování.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist