
-7%
sleva
sleva
Kniha:
Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
Autor:
Lucie Kaňovská; Eva Tomášková
Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou
... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)

Specifikace
Nakladatelství: | » CERM |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2009 |
Počet stran: | 204 |
Rozměr: | 175x250 |
Úprava: | ilustrace (některé barevné) |
Vydání: | Vyd. 1. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 05.05.2009 |
Nakladatelské údaje: | Brno, CERM, 2009 |
ISBN: | 978-80-7204-619-5 |
EAN: | 9788072046195 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Popis
Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci představ o doprovodných službách a názorů na ně. Obě mladé autorky jsou odbornými asistentkami na VŠ – na Fakultě podnikatelské VUT v Brně a Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Katalog předmětový > D > Doprovodné služby
Katalog vybraných autorů > T > Tomášková – Eva Tomášková
Katalog nakladatelství > C > CERM
Lucie Kaňovská; Eva Tomášková - další tituly autora:

Pokorná, Jarmila; Fučík, Ivan; Janovec, Michal; Pešičková, Jitka; Tomášková, Eva
Cena: 579 Kč