načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu - Kristian Anderson

Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu
-20%
sleva

Kniha: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu
Autor:

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  148 Kč 118
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
3,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PRAGMA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003-08-01
Počet stran: 105
Rozměr: 210 x 140 x 10 mm
Úprava: 105 stran : ilustrace
Název originálu: Great customer service on the telephone
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Vladimíra Kubíčková
Vazba: Paperback
ISBN: 80-7205-914-9
EAN: 9788072059140
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

vii PŘEDMLUVA

ix PODĚKOVÁNÍ

ČÁST 1

JAK ZVLÁDNOUT PŘÍSTROJ i

KAPITOLA 1

Jak se naučit číst myšlenky 3

KAPITOLA 2

Úskalí komunikace po telefonu 6

KAPITOLA 3

Zvoní mi v uších! 11

KAPITOLA 4

Přebírání smysluplných vzkazů 14

KAPITOLA 5

I v přepojování telefonů je kus umění 19

KAPITOLA 6

Čekejte, prosím! 22

KAPITOLA 7

Zvoní mi druhá linka 24

KAPITOLA 8

Telefonické konference 26

KAPITOLA 9

Záznamník a hlasová pošta (a další noční můry vyspělé techniky) 29


IV OBSAH

KAPITOLA 10

Telefony s textem - zákazník může vidět, co říkáte 34

KAPITOLA 11

Pár slov o telefonních podvodech 39

ČÁST 2

JAK ZVLÁDNOUT HOVOR 4i

KAPITOLA 12

Zapojte to nejlepší, co ve vašem hlasuje:

úspěšné navázání hovoru 43

KAPITOLA 13

Když je třeba hovory filtrovat 46

KAPITOLA 14

Kdy platí „mlčeti zlato“? 49

KAPITOLA 15

Plánování předem 53

KAPITOLA 16

Kladení otázek 58

KAPITOLA 17

Umění naslouchat 61

KAPITOLA 18

Když musíte říct „ne“ 64

KAPITOLA 19

Tísňová volání 66

KAPITOLA 20

Prodej po telefonu 69

KAPITOLA 21

„Tak to už je vrchol!“ 73


OBSAH

v

KAPITOLA 22

Ukončování nekonečných telefonátů 77

ČÁST3

JAK ZVLÁDNOUT SAMI SEBE si

KAPITOLA 23

Jak zní váš hlas v telefonu 83

KAPITOLA 24

Jak zdokonalit svůj hlas 86

KAPITOLA 25

Jak uklidnit pocuchané nervy 91

KAPITOLA 26

Nevadí vám, že je to soukromé? 95

PŘÍLOHA A

Volání do zahraničí 97

PŘÍLOHA В

Volání v České republice 102

PŘÍLOHA C

Hláskování ЮЗ




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist