načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu – Kristian Anderson

Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu
-20%
sleva

Kniha: Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu
Autor: Kristian Anderson

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  148 Kč 118
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
3,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PRAGMA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 105
Rozměr: 210 x 140 x 10 mm
Úprava: ilustrace
Název originálu: Great customer service on the telephone
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Vladimíra Kubíčková
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 1. 8. 2003
Nakladatelské údaje: Praha, Pragma, [2002?]
ISBN: 80-7205-914-9
EAN: 9788072059140
Popis

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Kristian Anderson - další tituly autora:
 
Ke knize "Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu" doporučujeme také:
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
Telemarketing v praxi -- Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Telemarketing v praxi -- Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.