načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ – Iva Jungwirthová

f
Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ
-15%
sleva

Kniha: Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ
Autor: Iva Jungwirthová

Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  329 Kč 280
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2% 100%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 191
Rozměr: 205,0x145,0x10,0 mm
Úprava: ilustrace, 1 mapa
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Hmotnost: 0,249kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201511
ISBN: 978-80-262-0944-7
EAN: 9788026209447
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti a návody z praxe. Podle autorky téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Důležitá není diagnóza, ale jak dítě se sluchadly nebo s kochleárním implantátem vnímá mluvenou řeč. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí.

Popis nakladatele

Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Jaké vady sluchu se u dětí mohou vyskytnout? Vady sluchu se podle závažnosti dělí na lehkou, střední a těžkou nedoslýchavost a na praktickou hluchotu. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí.

Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti z praxe.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Iva Jungwirthová - další tituly autora:
Mezi školkou a pubertou -- Výchova školáka Mezi školkou a pubertou
 
Ke knize "Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ" doporučujeme také:
Slovník abstraktních pojmů -- pomůcka nejen pro slabosluché Slovník abstraktních pojmů
Pedagogická diagnostika v MŠ -- Práce s portfoliem dítěte Pedagogická diagnostika v MŠ
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.