

sleva
Kniha:
Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Autor:
Hana Lošťáková; kolektiv
Podtitul: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
doručujeme do Vánoc

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2009 |
Počet stran: | 272 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Datum vydání: | 20.8.2009 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2009 |
ISBN: | 978-80-247-3155-1 |
EAN: | 9788024731551 |
Publikace systematicky přibližuje podstatu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky a jeho základní pilíře - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik.
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován. ([moderní strategie růstu výkonnosti podniku])