načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku - Hana Lošťáková; kolektiv

Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku
-15%
sleva

Kniha: Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Autor: Hana Lošťáková; kolektiv
Podtitul: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Publikace systematicky přibližuje podstatu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky a jeho základní pilíře - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  375 Kč 319
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 20.8.2009
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2009
ISBN: 978-80-247-3155-1
EAN: 9788024731551
Popis / resumé

Publikace systematicky přibližuje podstatu diferencovaného řízení vztahů se zákazníky a jeho základní pilíře - hodnotu pro zákazníka a hodnotu zákazníků pro podnik.

Popis nakladatele

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován. ([moderní strategie růstu výkonnosti podniku])

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Hana Lošťáková; kolektiv - další tituly autora:
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
 
Ke knize "Diferencované řízení vztahů se zákazníky -- Moderní strategie růstu výkonnosti podniku" doporučujeme také:
Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol -- 3., doplněné a přepracované vydání Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist