načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Didone come soggetto nel dramma per musica – Milada Jonášová; Tomislav Volek;

Didone come soggetto nel dramma per musica
-11%
sleva

Kniha: Didone come soggetto nel dramma per musica
Autor: Milada Jonášová; Tomislav Volek;

Sborník obsahuje referáty z 3. ročníku konferencí o italských operách v Čechách v 18. století, které organizovaly Kabinet hudební historie EÚ AV ČR, Centrum barokní kultury v Českém Krumlově a Mozartova obec, v této souvislosti s novodobou ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Jazyk: italsky
Vaše cena s DPH:  450 Kč 401
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » ACADEMIA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 316
Rozměr: 237 x 162 x 25 mm
Úprava: barevné ilustrace, portréty, plány, noty, faksimile
Vydání: Prima edizione
Skupina třídění: Divadelní hudba. Opera, opereta, muzikál
Jazyk: italsky
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 14. 5. 2019
ISBN: 978-80-200-2925-6
EAN: 9788020029256
Popis

Sborník obsahuje referáty z 3. ročníku konferencí o italských operách v Čechách v 18. století, které organizovaly Kabinet hudební historie EÚ AV ČR, Centrum barokní kultury v Českém Krumlově a Mozartova obec, v této souvislosti s novodobou premiérou pražské opery Antonia Boroniho (1738?1792) z roku 1768 na námět karthaginské královny Didony. Konference se konala 16.?17. 9. 2017 pod názvem Didone jako operní inspirace v Českém Krumlově. Reinhard Strohm (univerzita v Oxfordu a Vídni) ji zahájil referátem o rituálech a jejich sekularizované podobě v operních scénách, Manfred Hermann Schmid (univerzita v Tübingen a v Mnichově) porovnal zhudebnění závěrečné sebevražedné scény Didony v různých operách 18. století. Andrea Chegai (Universita La Sapienza v Římě) analyzoval nuance v různém profilování osobnosti kartaginské královny v italské operní tvorbě let 1726?1749 a Antonella D’Ovidio (Universita ve Florencii) se soustředila na zhudebnění Didony Niccolo Jommellim. T. Volek konfrontoval rozporuplný vztah estetické normy operního druhu dramma per musica a požadavku šťastného konce („lieto fine“) zhudebněného příběhu. M. Jonášová referovala o Boroniho Didoně, zvláště o árii Ah non lasciarmi, no ve srovnání zhudebnění Mozartova, Guglielmova a Perezova. Wolfgang Hochstein (Hochschule für Musik Hamburk) pojednal Didonu ve dvou zhudebněních Hasseho a teatroložka Andrea Sommer-Mathis (Österreichische Akademie der Wissenschaften ve Vídni) dokumenty o uvedení „intermezza musicale“ La fuga d’Enea 1729 ve vídeňském Kärtnertortheater.

Předmětná hesla
Dídó (mytologická postava)
Antická mytologie
Mytologické postavy
operní postavy
OperyItálie – 18. století
Dějiny operyČesko – 18. století
Hudební divadloČesko – 18. století
Kniha je zařazena v kategoriích
Milada Jonášová; Tomislav Volek; - další tituly autora:
Tre opere su Don Giovanni per Praga Tre opere su Don Giovanni per Praga
Die Villa Bertramka.The Villa Bertramka. -- Facetten der Geschichte einer Mozart-Gedenkstätte in Prag. Facets of the History of a Mozart Memorial in Prague Die Villa Bertramka.The Villa Bertramka.
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.