načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let – Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová

Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let
-15%
sleva

Kniha: Diagnostika dítěte předškolního věku
Autor: Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová
Podtitul: Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let

Vývojové škály na sledování osobnosti předškolního věku spolu s vhodnými náměty aktivit pro rozvoj odpovídajících schopností a dovedností v příručce pro rodiče i pedagogy. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 224
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: iv, 217 stran: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 2. vydání
Spolupracovali: ilustrace: Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
Datum vydání: 16. 2. 2015
ISBN: 9788026606581
EAN: 9788026606581
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Vývojové škály na sledování osobnosti předškolního věku spolu s vhodnými náměty aktivit pro rozvoj odpovídajících schopností a dovedností v příručce pro rodiče i pedagogy.

Popis nakladatele

Diagnostika dítěte předškolního věku Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: • motoriky, grafomotoriky • zrakového vnímání • sluchového vnímání • vnímání prostoru • vnímání času • základních matematických představ • myšlení a řeči • sociálních dovedností • sebeobsluhy (samostatnosti) • hry Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku se orientuje na populaci předškolních dětí. Čtenáři jistě budou rodiče – jsou prvními učiteli s nezastupitelnou úlohou pro pozdější vzdělávání. Zpravidla věnují pozornost vývoji svého dítěte a mají zájem dozvědět se více. Chtějí je dále rozvíjet, chtějí vědět, jak na to. Publikace bude dobře sloužit i učitelkám mateřských škol. Pro svůj úkol – doplňovat rodinnou výchovu a v úzké vazbě na ni zajistit dítěti dostatek mnohostranných a přiměřených podnětů k jeho aktivnímu rozvoji a učení – se učitelky potřebují dále vzdělávat a rozvíjet své diagnostické dovednosti. Tato publikace jim může být přínosná. Ve shodě s pojetím autorek není cílem předškolní diagnostiky „nálepkování“ dětí. Je to prostředek pro zajištění odpovídající vzdělávací nabídky a vhodného pedagogického vedení. Publikace poutavou a nenásilnou formou poskytuje rodičům i učitelům informace, jak probíhá vývoj dítěte od časných etap do věku školního, co by mělo dítě zvládat v předškolním věku, kam by mělo „dojít“, než nastoupí do školy. Nabízí inspiraci pro přímou práci s dítětem, vycházející z jeho vývojových potřeb, a dává možnost, jak je zjistit. Zde je těžiště publikace, nebo_ rodiče či učitelé mohou sami vývojovou úroveň dítěte diagnostikovat. Diagnostika vychází z průřezových vývojových řad (ve většině případů se jedná o informace, v jakém věku by mělo dojít k upevnění dílčích dovedností). Byly konstruovány na základě dlouhodobé poradenské zkušenosti autorek. Samy autorky upozorňují, že při jejich užití je potřeba být obezřetnými. Údaje o obvyklém dosažení dané dovednosti či schopnosti se netýkají všech dětí beze zbytku. Existují odchylky ve vývoji, které nemusejí být známkou vážného opoždění dítěte. Nemělo by proto docházet ke zvýšenému tlaku na dítě vzhledem k nedosažení uvedených věkových norem. Materiál by měl být inspirací rodičům i učitelům pro přímou práci s předškolními dětmi, nikoli „dogmatem“. Diagnostika nemůže být jednorázovou záležitostí, předškolák je ve svých výkonech závislý na okamžitém nastavení a vyladění. Korigovat různá zkreslení (neschopnost či nezájem se v daném okamžiku požadovanou činností zabývat) pomáhá opakované sledování. V případě závažných odlišností od popsaného vývoje či odchylek ve více oblastech je vhodné obrátit se na poradenská nebo klinická pracoviště pro „odbornou“ diagnostiku i doporučení navazujících intervencí. Přeji nové publikaci hodně čtenářů a čtenářům hodně inspirací! PaedDr. PhDr. Anna Kucharská, Ph. D. katedra pedagogické a školní psychologie Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy (co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová; Vlasta Šmardová - další tituly autora:
Rozvoj zrakového vnímání - 2. díl -- Jak krtek Barbora našel cestu domů, 2. díl, od 4 do 6 let Rozvoj zrakového vnímání - 2. díl
 (e-book)
Školní zralost Školní zralost
Školní zralost -- Co by mělo umět dítě před vstupem do školy Školní zralost
Na návštěvě u malíře -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 5 do 7 let, 3. díl Na návštěvě u malíře
Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let
Rozvoj grafomotoriky -- Jak rozvíjet kreslení a psaní Rozvoj grafomotoriky
Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 4 do 6 let ( 2.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 4 do 6 let
 (e-book)
Rozvoj grafomotoriky Rozvoj grafomotoriky
 (e-book)
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
 
Ke knize "Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let" doporučujeme také:
Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let -- Všestranná příprava dítěte do školy, pro děti od 3 do 5 let (1.díl) Mezi námi předškoláky pro děti od 3 do 5 let
Autoevaluace v MŠ -- Cesta ke kvalitě vzdělávání Autoevaluace v MŠ
Rok s krtkem -- Náměty pro práci s předškolními dětmi Rok s krtkem
Hádám, hádáš, hádáme Hádám, hádáš, hádáme
Rok v mateřské škole Rok v mateřské škole
Jaro, léto, podzim, zima ve školce je pořád prima Jaro, léto, podzim, zima ve školce je pořád prima
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.