načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Design výrobků -- Hledání inspirace – David Bramston

Design výrobků -- Hledání inspirace
-15%
sleva

Kniha: Design výrobků
Autor: David Bramston
Podtitul: Hledání inspirace

Nabízí širokou škálu způsobů, jimiž se mohou návrháři inspirovat při tvorbě kvalitního designu. V šesti kapitolách seznamuje s metodami získávání nápadů, ukazuje příběhy designérsky význačných výrobků, vysvětluje vliv smyslového vnímání a ... (celý popis)
399
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2010
Počet stran: 176
Rozměr: 160 x 230 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Idea searching
Spolupracovali: překlad Ivo Magera
Skupina třídění: Umění
Vazba: brožovaná lepená
Datum vydání: 9. 9. 2010
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2010
ISBN: 9788025129142
EAN: 9788025129142
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Nabízí širokou škálu způsobů, jimiž se mohou návrháři inspirovat při tvorbě kvalitního designu. V šesti kapitolách seznamuje s metodami získávání nápadů, ukazuje příběhy designérsky význačných výrobků, vysvětluje vliv smyslového vnímání a jeho souvislosti s designem. Na mnoha ukázkách zkoumá např. emoce či zážitek, které výrobek může vyvolávat, roli značky, ohleduplnost k životnímu prostředí atd. Knížka přináší v obrazové části množství příkladů z oblasti výrobkového a průmyslové designu od úspěšných návrhářů a umělců z celého světa. Příručka pro designéry. Provází procesem hledání nápadů pro návrh atraktivního designu průmyslových výrobků.

Popis nakladatele

Odkud se berou skvělé nápady? Dvojnásobný držitel Nobelovy ceny Linus Pauling řekl: „Nejlepším způsobem je dostávat co nejvíce nápadů a ty špatné zahazovat.“ Jak můžeme těžit z jeho rady my ostatní? Kniha Design výrobků Hledání inspirace názorně přesvědčuje: zpochybňováním konvencí („Proč se něco dělá tak, jak se dělá? Jak to lze udělat snadněji, lépe?“), využíváním rozličných zkušeností, posouváním kontextu či napodobováním praxe jiných oborů lze iniciovat nápad, který bude vhodný pro daného klienta, cílové publikum či kulturu. Na inspirativních fotografiích a okolnostech vzniku daného designu poznáte pestrou škálu výrobků a výzkumných metod od nejúspěšnějších designérů a umělců z celého světa. Naučte se vynalézat a důmyslněji uvažovat s touto knihou! Probíraná témata: Brainstorming * Vizualizace * Simulace * Změna funkce * Uživatelská vylepšení * Výzkum uživatele * Příběhy a naslouchání * Improvizace * Inspirační koláž * Výstřižkové album * Skicák a zápisník * Fotodiář *Netříděné informace * Pochopení problému * Účel výrobku * Analogie * Primární a sekundární výzkum * Mapování cílových skupin * Mentální závaží * Netradiční myšlení * Doslovné a laterální * Experimentování * Inovace *Řeč výrobku * Profilování * Témata * Zkušenosti * Zdravý rozum * Komunikace * Hra * Empatie * Estetika * Přidaná hodnota * Pohlaví výrobku * Vizuální šum * Kulturní a historické vlivy * Vnímání značky * Ekologické ohledy David Bramston, průmyslový designér, se podílel na designových projektech mj. pro firmy Motorola, Swatch či Christian Dior. Svá díla vystavuje a prezentuje po celém světě. Je garantem předmětu Product Design na britské Univerzitě v Lincolnu. U švýcarského nakladatelství AVA je autorem edice Basics Product Design, z níž pochází i tato kniha. V knize jsou použita díla Niky Zupancové, Gijse Bakkera, Dale Chihulyho, Martino Gampera, Marie Kirk Mikkelsenové, Maxima Velčovského, Erwina Wurma, Jörga Ratzlaffa, Silvio Betterelliho, Martina Graselliho, Bjørn Blisseho a dalších světových designérů a umělců. (hledání inspirace)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Hodnotové inženýrství - Cesta k dosažení komerčně úspěšného výrobku Hodnotové inženýrství - Cesta k dosažení komerčně úspěšného výrobku
Bares František, Loubal Jaroslav, Dostál Vladimír
Cena: 368 Kč
Reakce stavebních výrobků na oheň Reakce stavebních výrobků na oheň
Netopilová Miroslava, Kačíková Danica, Osvlad Anton
Cena: 197 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.