načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek – Matthew Healey Healey

Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek
-15%
sleva

Kniha: Design Loga
Autor: Matthew Healey Healey
Podtitul: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek

Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  590 Kč 502
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
16,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5%hodnoceni - 66.5% 73%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 240
Rozměr: 191 x 265 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Deconstructing logo design
Spolupracovali: překlad Marcel Goliaš
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Vazba: brožovaná šitá s chlopněmi
Datum vydání: 19. 10. 2011
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2011
ISBN: 9788025136089
EAN: 9788025136089
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů. Autor pracuje jako grafický návrhář a konzultant svěřených značek. Zkušenosti v oblasti designu a typografie získal v reklamních agenturách v New Yorku a Praze.

Popis nakladatele

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum. O autorovi: Matthew Healey pracuje jako grafický návrhář a konzultant svěřených značek. Zkušenosti v oblasti designu a typografie získal v reklamních agenturách v New Yorku a Praze. Stojí za mnoha úspěšnými středoevropskými americkými projekty zaměřenými na logo a značku. Je členem bostonského Institutu managementu v designu (DMI) a přednáší o firemním designu, tvorbě značky, reklamě a marketingu na konferencích a workshopech v Evropě a USA. V knize mimo jiné naleznete rozbory těchto úspěšných značek: Banana Split, City of Melbourne, Czechpoint, Česká basketbalová federace, Geeknet, Huawei, Chartis, Chorvatské turistické sdružení, Lobkowicz, Luxair, Ministerstvo vnitra ČR, Pfizer, Schindler, Soči 2014, The Bank of New York, The New York Times, Trentino, Walmart (analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Design Loga -- Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek" doporučujeme také:
Jóga krok za krokem -- Učebnice pro učitele a žáky Jóga krok za krokem
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.