načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Deprese -- 8 kroků ke zvládnutí deprese - Ivana Molnárová Dubcová

Deprese -- 8 kroků ke zvládnutí deprese
-12%
sleva

Kniha: Deprese -- 8 kroků ke zvládnutí deprese
Autor:

- Tato kniha je plná inspirativních teorií a praktických námětů, které je třeba vyzkoušet na sobě samém. Nepodá vám obecně platná řešení, ale povede vás k subjektivnímu sáhnutí ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  198 Kč 174
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: EUGENIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 153
Rozměr: 182,0x120,0x12,0 mm
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Psychiatrie
Hmotnost: 0,102kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Novinka týdne: 2017-17
ISBN: 978-80-8100-494-0
EAN: 9788081004940
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Deprese je důsledkem zahlcení negativními myšlenkami a pocity, které odčerpávají duševní i tělesné síly. Návody k obnovení transformačního ozdravného procesu. Tato kniha je plná inspirativních teorií a praktických námětů, které je třeba vyzkoušet na sobě samém. Nepodá vám obecně platná řešení, ale povede vás k subjektivnímu sáhnutí si do vašeho nitra a nalezení nového smyslu a konceptu vašeho života. Autorka ví, o čem píše, neboť vychází z vlastní zkušenosti.

Popis nakladatele

Tato kniha je plná inspirativních teorií a praktických námětů, které je třeba vyzkoušet na sobě samém. Nepodá vám obecně platná řešení, ale povede vás k subjektivnímu sáhnutí si do vašeho nitra a nalezení nového smyslu a konceptu vašeho života. Autorka ví, o čem píše, neboť vychází z vlastní zkušenosti. Respektuje čas čtenáře, neplýtvá nadbytečnými slovy, směřuje rovnou k podstatě věci. Její myšlenky jsou úderné, občas dost drsně podané.
Autorčin styl odpovídá její osobnosti a nemusí vyhovovat všem. Avšak kdo se chce dostat z tíživého stavu, najde zde určitě nejednu větu, která ho může výrazně zasáhnout.

(8 kroků ke zvládnutí deprese)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

5

Ivana Molnárová

Obsah

1. úkol: Pochopení deprese ...........................................................7

Namíchejte si svůj život jako koktejl ...................................13

2. úkol: Přijetí deprese ..................................................................14

Najděte si píseň svého života ..............................................25

3. úkol: Překonání deprese .........................................................29

Zvolte si úkol své duše ..........................................................34

Získejte nadpozemský nadhled ............................................41

4. úkol: Předcházení depresi ......................................................45

Objevte svou vlastní genialitu .............................................46

Přijměte to, co v sobě odmítáte .........................................49

Oceňte se za to, co vnášíte ..................................................52

Využívejte pozitivní afirmace ..............................................58

Vynulujte své strachy .............................................................59

Vnímejte řeč svého těla .........................................................65

5. úkol: Využití deprese ...............................................................68

Začněte žít nebezpečně .........................................................74

6. úkol: Rozloučení s temnotou ................................................76

Staňte se programátory své mysli .....................................78

Vyhledávejte zdroje radosti ..................................................79

Buďte na sebe hodní ...............................................................81

Užívejte si utrpení ...................................................................84

Odstraňujte všechno, k čemu máte odpor .....................87

Nenechte se ochromit strachem .........................................89

Přetransformujte své emoce ................................................99 Deprese

Převyprávějte svou minulost ...............................................102

Nechte negativitu vyplavit ven .........................................105

7. úkol: Obnovení radosti ..........................................................108

Nechte se okouzlit obyčejnými věcmi .............................123

Buďte sami sobě tím nejlepším přítelem ......................127

Oslavujte při každé příležitosti ..........................................131

Nekapitulujte a rekapitulujte ..............................................133

8. úkol: Nalezení sebe sama ......................................................135

Setkejte se se svou duší ........................................................135

Najděte v sobě stabilitu a sílu ............................................137

Vypracujte si pozitivní sebeobraz ....................................144 Deprese

2. úkol: Přijetí deprese

Druhým úkolem, před kterým nyní stojíte, je přijetí DEPRESE. Protože ona tady bude nějakou dobu s vámi. Neopustí vás, dokud nedokončíte vaši transformaci. Proto si nyní probereme, jak DEPRESI přečkat.

Izolujte se od okolí. Pokud v sobě máte zmatek a negativitu, co ze sebe dáváte ven? Pouze zmatek a negativitu. S tím nikoho neobtěžujte.

Když máte DEPRESI, vidíte všechno černě. DEPRESE dokáže očernit vše, i vaše vztahy. Vše, co udělají druzí, může být pod vlivem DEPRESE chybně interpretováno. Můžete je obviňovat, odsuzovat, napadat, vyčítat jim všechno možné, aniž by si to něčím zasloužili. Proto je lepší se během DEPRESE kontaktům s lidmi vyhýbat. DEPRESE působí destruktivně. Na všechno včetně vztahů.

Vysvětlete lidem, že si nyní přejete být o samotě, že prostě teď máte takové období a že se jim vyhýbáte jenom proto, aby nemuseli snášet vaše speciální efekty jako výbuchy pláče nebo výbuchy vzteku nebo absolutní

Ivana Molnárová

apatii. K lidem směřujte tehdy, když jim můžete předávat RADOST, nikoliv DEPRESI.

Neočekávejte, že vaše okolí vám teď bude pomáhat. Kdo DEPRESI neprožil na vlastní kůži, ten vás nepochopí a nebude vědět, jak vám pomoci. Ten, kdo DEPRESI zná a kdo ví, jak vám pomoct, ten se vám možná nabídne sám od sebe. Ale vy to neočekávejte.

Vaše DEPRESE je vaším výtvorem. Je to výtvor vašich duševních procesů. Ostatní s tím nemají co dělat. Je to úkol pro vás. Není to úkol pro vaše okolí. To vy se z toho musíte dostat. Vaše okolí vás z toho nemusí dostávat. A ví to.

Pokud potřebujete podporu okolí, tak si o ni řekněte vždycky přímo. Řekněte si, že chcete obejmout. Řekněte si, že chcete dostat jednou denně SMS-ku. Na jednu minutu podpory máte nárok. Na jednu hodinu ne. Nikdy si neříkejte o podporu nepřímo prostřednictvím manipulací ve stylu: KDYŽ BUDU POŘÁD DOKOLA VYKLÁDAT O TOM, JAK JSEM HROZNÝ, DRUZÍ MI BUDOU MUSET ŘÍCT, JAK JSEM SKVĚLÝ. Třeba vám to neřeknou. Třeba je vážně přesvědčíte o tom, že jste hrozní. Vždyť tady akorát poslouchají vaše duševní zvratky, které ze sebe chrlíte. Ztrácí s vámi svůj čas a ztrácí s vámi Deprese svou radost ze života. Berte ohled na své okolí.

Jste na omylu, pokud si myslíte, že když máte DEPRESI, vy nemusíte brát ohled na nikoho a všichni musí brát ohled na vás.

VÁŠ PROBLÉM JE VÁŠ PROBLÉM. BUĎ SI HO VYŘEŠTE A DOSTAŇTE SE Z NĚJ, NEBO HO NEŘEŠTE A ZŮSTAŇTE V NĚM. ALE NEOBTĚŽUJTE S NÍM OKOLÍ.

Pokud opravdu potřebujete pomoc, tak vyhledejte ODBORNÍKA, protože:

1. Jeho tím neobtěžujete, je to jeho poslání pomáhat vám.

2. On je ten, kdo ví, jak vám pomoct.

Nemusíte se vůbec omezovat jen na jednoho profesionála. PSYCHIATR je ten, kdo pouze předepisuje léky. Léky jsou však jenom první pomoc. Odstraní příznaky, nikoliv příčiny DEPRESE. Odeberou vám pocity. PSYCHOLOG je ten, kdo si s vámi povídá. Hledá příčiny DEPRESE. Pomůže vám pochopit, v čem spočívá váš problém.

Vyhledání ODBORNÍKA vás neusvědčuje z toho, že jste smyslů zbavení. Naopak svědčí o tom, že jste stále při smyslech. Když si chcete nechat ušít společenské šaty, ke komu jdete? Ke své nejlepší kamarádce, nebo k ODĚVNÍ

Ivana Molnárová

NÁVRHÁŘCE? Když si chcete nechat udělat tetování, ke komu jdete? Ke svému nejlepšímu kamarádovi, nebo k TATÉROVI? Když si chcete nechat ostříhat a odbarvit vlasy, ke komu jdete? Ke své nejlepší kamarádce, nebo ke KADEŘNICI? Pokud jde o váš zevnějšek, pravděpodobně se svěřujete pouze do rukou ODBORNÍKŮ. S vaším vnitřkem by tomu nemělo být jinak.

DUŠEVNÍ HYGIENA JE STEJNĚ DŮLEŽITÁ JAKO TĚLESNÁ HYGIENA. NEJEN VAŠE TĚLO, ALE I VAŠE DUŠE POTŘEBUJE PRAVIDELNOU OBNOVU A OČISTU.

Když pracujete na svém zevnějšku, necháte si poradit a pomoct od kadeřnice, od holiče, od kosmetičky, od vizážistky, od manikérky, od pedikérky, od stylisty, od trenéra, od dentisty. Když pracujete na svém vnitřku, taky si nechte poradit a pomoct. ODBORNÍKŮ zabývajících se lidskou duší je mnoho. Vedle psychiatrů a psychologů jsou tady terapeuti. Můžete navštěvovat skupinovou terapii v podobě arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie nebo taneční terapie. Poznáte lidi, kteří řeší stejný problém jako vy. Potom je tady i alternativní proud. Automatické psaní, automatická kresba, kineziologie, regresní terapie, výklad tarotových karet, astrologie, numeroDeprese logie atd. Můžete mít i svého vlastního spirituálního učitele, který se vám bude dlouhodobě věnovat.

VĚNUJTE PÉČI O SVŮJ VNITŘEK ALESPOŇ TOLIK ČASU A PENĚZ JAKO PÉČI O SVŮJ ZEVNĚJŠEK.

Ženy, každý den se češete a líčíte a vidíte v zrcadle svou proměnu z ošklivky v krásku. Muži, vy zase chodíte do fitka a tam každý den pozorujete svou proměnu ze slabocha v siláka. Protože na té proměně denně pracujete. Když se budete denně věnovat své duši, také spatříte svou proměnu. Nebude ji však odrážet zrcadlo, ale lidé ve vašem okolí.

Projděte DEPRESÍ důstojně. Přečkejte DEPRESI se stylem. Jako kdyby to byla módní záležitost. Udržte si svou úroveň.

Pokud máte v úmyslu prospat celý týden v jednom pyžamu, aniž byste se osprchovali nebo se učesali, tak se postarejte o to, ať vás po dobu toho týdne opravdu nikdo nevidí.

Pokud máte v plánu celý týden neuklízet váš domov a všude po sobě nechávat špinavé prádlo a špinavé nádobí, rovněž se postarejte, aby vás v průběhu toho týdne nikdo nenavštívil a neviděl to.

Klidně si dejte týden pauzu, vyspěte se a obnovte své síly. Po tom týdnu se podíváte

Ivana Molnárová

na sebe a kolem sebe, zděsíte se, zhnusíte se a dáte se do práce. Čím hůře budete po tom týdnu vy a váš domov vypadat, tím lépe, protože o to viditelnější bude výsledek vaší práce.

Očista vašeho těla a vašeho domova se stanou rituálem symbolizujícím očistu vaší psychiky. Odteď budou váš vzhled i váš domov jako ze škatulky. I v hlavě si vytvoříte škatulky. Budete si dělat pořádek jak kolem sebe, tak v sobě.

A to není všechno. Ženy, vy se stanete BOHYNÍ a váš domov se stane SVATYNÍ. Pokuste se DEPRESI pojmout kreativně. Bojujte tvůrčími silami proti silám ničivým.

BOHYNĚ je krásná, i když je temná, i když je v DEPRESI. Pohrajte si s temnotou a přizpůsobte DEPRESI váš styl. Není nic krásnějšího než černé krajkové prádlo, sexy černé šaty, černé lodičky, černě orámované oči a černě nalakované nehty.

JSTE ŽENY. VAŠÍM ÚKOLEM JE BÝT KRÁSNÉ. KDYŽ UŽ NEMÁTE POD KONTROLOU SVŮJ VNITŘEK, MĚJTE POD KONTROLOU SVŮJ ZEVNĚJŠEK.

Uvnitř jste zdevastované. Když si k tomu zdevastujete i zevnějšek, vaše DEPRESE bude několikanásobně horší.



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist