načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Delegování jako způsob manažerského myšlení – Martin Cipro

Delegování jako způsob manažerského myšlení
-15%
sleva

Kniha: Delegování jako způsob manažerského myšlení
Autor: Martin Cipro

Delegování je přenesení části pravomoci za svěřené odpovědnosti z manažera na podřízeného pracovníka. Pro celkový přístup k delegování je klíčová charakteristika odpovědnosti manažera, jeho sebereflexe a ochota (i odvaha) k případné změně ... (celý popis)
186
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9% 78%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 160
Rozměr: 167×240
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 17.6.2009
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2009
ISBN: 978-80-247-2945-9
EAN: 9788024729459
Popis / resumé

Delegování je přenesení části pravomoci za svěřené odpovědnosti z manažera na podřízeného pracovníka. Pro celkový přístup k delegování je klíčová charakteristika odpovědnosti manažera, jeho sebereflexe a ochota (i odvaha) k případné změně způsobu vedení lidí. Cílem delegování je růst efektivity práce, zisk, stabilita, konkurenceschopnost a trvale udržitelný rozvoj firmy. Autor definuje nejčastější námitky manažerů ("Sám jsem nejefektivnější...", "Nejsou lidi...", "Lidi jsou líní...", "Raději vše po staru..." atd.) a nabízí možná řešení. Uvádí fáze procesu delegování (dívej se, pomáhej, pomáhám, dívám se) a obsáhle seznamuje s vlastní metodikou, která začíná odpovídajícím výběrem úkolu, stanovením cíle, termínů, zdrojů, rozsahu či kontroly. Důležitou součástí procesu je výběr vhodného pracovníka s odpovídajícími schopnostmi a motivací. Nechybí popis správného způsobu předávání, podpory i kontroly odpvědnosti. Závěrem je uvedeno pět případových studií pro ilustraci popsané metodiky. Podstata, cíl a smysl delegování, vhodné postupy a techniky. Manažerská příručka.

Popis nakladatele

Manažeři většinou považují delegování za standardní přístup při předávání odpovědností a pravomocí, ale ve skutečnosti málokdy skutečně delegují. Nejčastější výhradou vůči delegování je, že než aby manažer podřízeným vše složitě vysvětloval, tak si práci raději udělá sám. Publikace se zaměřuje na skryté příčiny této neochoty delegovat a na analýzu manažerovy motivace k delegování. Objasňuje přínosy delegování pro manažera, pracovníky a firmu, ukazuje jak správně delegovat a jaké jsou znaky špatného delegování, radí jak vybrat správného pracovníka pro delegování, jak poskytovat zpětnou vazbu či jak delegování využít k motivování pracovníků. Kniha nenabízí laciné návody, ale hlubší zamyšlení nad souvislostmi mezi delegováním, motivováním lidí, řízením priorit a koučováním. Delegování chápeme spíše jako součást leadershipu a manažerovy sebereflexe než jako pouhé manažerské řemeslo. Publikace provádí manažera úskalím sebepoznávání a základy ""filozofiee"" úspěšného řízení.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Šest pilířů manažerského úspěchu Šest pilířů manažerského úspěchu
Suchý Jiří, Náhlovský Pavel, Papánek Petr
Cena: 195 Kč
Šest pilířů manažerského úspěchu Šest pilířů manažerského úspěchu
Suchý Jiří, Papánek Petr, Náhlovský Pavel
Cena: 84 Kč
Logické myšlení Logické myšlení
Phillips Charles
Cena: 110 Kč
Vizuální myšlení Vizuální myšlení
Phillips Charles
Cena: 110 Kč
Ke knize "Delegování jako způsob manažerského myšlení" doporučujeme také:
Člověk a čas -- Time management IV. generace - 2., aktualizované vydání Člověk a čas -- Time management IV. generace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.