načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

kniha + DVD: Cvičíme na velkém míči -- Pro pevné bříško, stehna i zadeček - Karla Tománková; Marta Muchová; Hana Janošková

Cvičíme na velkém míči -- Pro pevné bříško, stehna i zadeček
-15%
sleva

kniha + DVD: Cvičíme na velkém míči -- Pro pevné bříško, stehna i zadeček
Autor: ; ;

Chcete mít atraktivní štíhlou postavu, ale zatím jste nenalezla ten pravý druh pohybu? Pokud nemáte čas na pravidelné cvičení ve fitcentru nebo v blízké tělocvičně, a vyhovuje vám ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Médium: kniha + DVD
Vaše cena s DPH:  297 Kč 252
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium: kniha + DVD
Rok vydání: 2008-06-24
Počet stran: 144
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 144 stran : barev. ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
ISBN: 9788025120811
EAN: 9788025120811
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehledná příručka cviků na gymnastickém míči se zaměřuje především na zpevnění a tvarování břicha, hýždí a stehen. V úvodu autorky nejprve seznamují s činností jednotlivých svalových skupin, radí jak je posilovat a jaká je funkce svalů vůbec. Následují pokyny pro správné používání velkého míče (nebo-li fitballu), obecné zásady cvičení na něm a posléze přehled konkrétních cviků pro pevné bříško, zadeček a stehna, včetně strečinkového protažení, relaxačních a balančních poloh a ukázkových sestav pro začátečníky, mírně pokročilé a pokročilé. Přiložené DVD obsahuje 50 minut cvičení.

Popis nakladatele

Chcete mít atraktivní štíhlou postavu, ale zatím jste nenalezla ten pravý druh pohybu? Pokud nemáte čas na pravidelné cvičení ve fitcentru nebo v blízké tělocvičně, a vyhovuje vám soukromí domova a vlastní tempo, pak je tato kniha pro vás ideálním průvodcem ke zpevnění svalstva, zejména v „ohrožených“ partiích. Tento druh cvičení je vhodný pro všechny věkové kategorie. Na přiloženém DVD naleznete 50 minut cvičení. Pokud se nechcete zatěžovat vymýšlením vlastních účinných sestav, toto DVD vám nabízí dva ideálně sestavené programy – pro začátečníky a pro pokročilé. Každý z nich obsahuje rozehřívací, posilovací a relaxační část. Cvičení na DVD vám také pomůže dokonale zvládnout jednotlivé cviky popsané v knize. V knize naleznete vše podstatné, co pro cvičení na míči potřebujete znát, rozsáhlý přehled cviků, rozdělených do skupin podle posilovaných částí těla, a tři doporučené sestavy pro vaši inspiraci. Cvičení na míči je zábavné a současně je nenáročné na čas, peníze i prostor, proto neváhejte, pusťte si DVD a začněte! O autorech: Autorky jsou zkušené lektorky a trenérky cvičení na míči a dalších sportovních aktivit, vyučují tělesnou výchovu na vysokých školách a napsaly již několik publikací na tato témata. DVD obsahuje 50 minut cvičení!

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Karla Tománková; Marta Muchová; Hana Janošková - další tituly autora:
Zákazníci kupující zboží "Cvičíme na velkém míči -- Pro pevné bříško, stehna i zadeček" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

pro pevné bříško

Šikmé břišní svaly

Cvik 3

Základní postavení: Sed na míči, ruce v týl (obr. 3a)

Provedení: Střídavě ukláníme vpravo a vlevo (obr. 3b). S úklonem nádech, zpět

výdech.

Doporučení: Nepředklánějte se ani nezaklánějte.

Obr. 3a Obr. 3b

31

KZ0030.indb 31KZ0030.indb 31 27.5.2008 13:48:5827.5.2008 13:48:58


Cvik 4

Obr. 4a

Základní postavení: Sed na míči, paže ve vzpažení (obr. 4a).

Provedení: Střídavě ukláníme vpravo a vlevo (obr. 4b). S úklonem nádech, zpět

výdech.

Doporučení: Nepředklánějte se ani nezaklánějte.

Obr. 4b

32

KZ0030.indb 32KZ0030.indb 32 27.5.2008 13:49:0527.5.2008 13:49:05


pro pevné bříško

Cvik 5

Základní postavení: Leh na zádech, míč pod bedry, chodidla se opírají o podložku,

ruce v týl (obr. 5a).

Provedení: S výdechem přitahujeme střídavě rameno k protějšímu kolenu.

S nádechem vracíme zpět do výchozí polohy (obr. 5b).

Doporučení: Lokty držte otevřené stranou.

Obr. 5a

Obr. 5b

33

KZ0030.indb 33KZ0030.indb 33 27.5.2008 13:49:1327.5.2008 13:49:13


Cvik 6

Základní postavení: Leh na zádech, chodidla na podložce, kolena směřují ke

stropu, míč na prsou (obr. 6a).

Provedení: S výdechem vytahujeme míč vedle kolen. S nádechem vracíme zpět

do výchozí polohy (obr. 6b). Totéž provádíme na opačnou stranu.

Doporučení: Hlavu držte v prodloužení trupu.

Obr. 6a

Obr. 6b

34

KZ0030.indb 34KZ0030.indb 34 27.5.2008 13:49:2027.5.2008 13:49:20




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist