načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Cvičení na balanční plošině – Marta Muchová; Karla Tománková

Cvičení na balanční plošině

Elektronická kniha: Cvičení na balanční plošině
Autor: Marta Muchová; Karla Tománková

Cviky na balanční plošině jsou zaměřeny na rovnoměrné posilování svalů, kloubů a správné držení páteře s důrazem na posílení středu těla a odstranění svalové disbalance. Většinu lidí tíží různé civilizační choroby, mezi které patří i ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  209
+
-
7
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2009
Počet stran: 143
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Sport. Hry. Tělesná cvičení
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2009
ISBN: 978-80-247-2948-0
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Cviky na balanční plošině jsou zaměřeny na rovnoměrné posilování svalů, kloubů a správné držení páteře s důrazem na posílení středu těla a odstranění svalové disbalance. Většinu lidí tíží různé civilizační choroby, mezi které patří i choroby pohybového aparátu. Balanční plošina je doporučována jako pomůcka, která urychlí dlouhodobý nácvik správného držení těla, zpevnění svalů a kloubů. Příručka nabízí přes osmdesát cviků, z nichž je možné vybrat jednotlivé cvičební sestavy. Jejich ukázky jsou v závěru knihy. Kniha je určena všem, kdo si chtějí zacvičit rekreačně i sportovcům, cvičitelům a trenérům. Názorné fotografie cviků jsou podrobně popsány. Příručka je praktickou pomůckou pro všechny zájemce o cvičení a nápravu různých potíží nebo vad držení těla a pohybového aparátu. Příručka obsahuje přehled cviků na balanční plošině doporučených pro harmonický rozvoj pohybového aparátu a správné držení těla.

Popis nakladatele

Přínosem cvičení na balanční plošině je možnost pozitivně ovlivňovat rozvoj rovnováhy, správnou funkčnost kloubních struktur, cílenou centraci kloubů, především páteře a kyčlí, a vlastní nácvik optimálního držení těla. Svaly nikdy nepracují samostatně, izolovaně, ale v určitých funkčních řetězcích. Naší snahou by mělo být pomocí cviků na této balanční pomůcce upevnit, v případě svalové nerovnováhy i nově vytvořit, ekonomické a funkční pohybové řetězce, které dovolí našemu pohybovému aparátu fungovat bez bolesti a s plným nasazením. Po zvládnutí základních cviků z uvedeného zásobníku je možné sestavit si vlastní cvičební sestavy, jejichž ukázky najdete v závěru knihy.Kniha je určena rekreačním i kondičním sportovcům, cvičitelům fitness a trenérům. Autorky připravily soubor více než osmdesáti podrobně popsaných a na fotografiích ilustrovaných cviků, které poslouží nejen k rozvoji rovnováhy, ale také podporují správné posilování.

Předmětná hesla
cvičení na balanční plošině
Kondiční cvičení
Zařazeno v kategoriích
Marta Muchová; Karla Tománková - další tituly autora:
 (e-book)
Cvičení s měkkým míčem Cvičení s měkkým míčem
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.