načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Cvičení a terapie pro děti s autismem - Eva Vingrálková

Cvičení a terapie pro děti s autismem
-7%
sleva

Kniha: Cvičení a terapie pro děti s autismem
Autor: Eva Vingrálková

Příručka pro rodiče dětí s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení vysvětluje problémy chování z pohledu fyzioterapeuta. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  258 Kč 240
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Fontána
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 112
Rozměr: 140x200
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: fotografie Jan Chlebníček
Skupina třídění: Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
Jazyk: česky
Datum vydání: 25.10.2016
ISBN: 978-80-7336-844-9
EAN: 9788073368449
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka pro rodiče dětí s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení vysvětluje problémy chování z pohledu fyzioterapeuta. Stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, souvislost s vývojem a učením dítěte, jednoduchý popis jednotlivých smyslových systémů, charakteristika jejich dysfunkce a náměty terapeutických aktivit a cvičení.

Popis nakladatele

Tuto kniku, která je zároveň cvičebním manuálem, napsala autorka pro rodiče s dětmi s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. Její snahou je rodičům popsat a jednoduše vysvětlit problémy v chování z pohledu fyzioterapeuta.

V knize najdete stručné vysvětlení poruchy smyslového zpracování, rozdělení poruch, jak souvisí s vývojem a učením dítěte, jednoduchý popis jednotlivých smyslových systémů, charakteristiku jejich dysfunkce a náměty terapeutických aktivit a cvičení.

Všechny uvedené aktivity jsou bezpečné, pokud se dodržují v knize uvedená doporučení a pravidla. Pro výběr vhodných cvičení a aktivit je třeba brát vždy v úvahu věk dítěte, rozsah jeho potíží, momentální fyzický a emocionální stav dítěte. Pokud si rodiče přece jen nebudou jistí nebo budou mít další dotazy, doporučuje autorka konzultaci s terapeutem.

V ideáním případě jsou aktivity v této knize doplňkem pro léčebný program stanovený terapeutem.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Eva Vingrálková - další tituly autora:
Cvičení pro lepší učení Cvičení pro lepší učení
 
Ke knize "Cvičení a terapie pro děti s autismem" doporučujeme také:
Cvičení pro lepší učení Cvičení pro lepší učení
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem -- (pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi) Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
Dítě s autismem a emoce -- Program pro práci s dětmi Dítě s autismem a emoce
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Předmluva......................................................................................... 7

Ú vod..................................................................................................9

Co je to smyslové vnímání a zpracování?..................................... 11

Porucha smyslového zpracování....................................................14

Jak mohu pomoci svému dítěti?....................................................22

Doporučené aktivity a cvičení.......................................................23

Jednotlivé smyslové systémy, charakteristiky

poruch smyslového zpracování a příklady

vhodných cvičení a aktivit

Taktilní neboli povrchové čití..........................................................28

Vestibulární vnímání (pohyb a rovnováha).................................. 41

Proprioceptivní vnímání (hluboké č it í ) ........................................ 59

Zrakový smysl................................................................................. 73

Sluchový sm y s l.............................................................................. 77

Čichový a chuťový sm ysl................................................................82

Příbuzné dovednosti

Orálně motorické dovednosti.......................................................88

Motorické plánování......................................................................93

Jemná m otorika.............................................................................. 97

Bilaterální koordinace a křížení střední ro v in y .......................... 100

Referenční seznam .......................................................................106

Užitečné odkazy............................................................................ 107




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist