načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Čtení podle obrázků - Dita Nastoupilová

  > > > > Čtení podle obrázků  

Kniha: Čtení podle obrázků
Autor:

Bohatě ilustrovaný pracovní sešit pro rozvoj komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový ...


Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  84
+
-
ks
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  99 Kč
15%
naše sleva
2,8
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FRAGMENT
Rok vydání: 2016-08-24
Počet stran: 36
Rozměr: 205 x 292 mm
Úprava: 35 stran : barevné ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: ilustrovala Markéta Vydrová
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
ISBN: 9788025328644
EAN: 9788025328644
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Bohatě ilustrovaný pracovní sešit pro rozvoj komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový materiál především v oblasti komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Jeho využití je však mnohem širší. Vyprávění podle obrázkových příběhů obohacuje slovní zásobu, prohlubuje vzájemnou komunikaci a pozitivně ovlivňuje oblast osobnostně sociální. Každý příběh obsahuje další doplňkové návodné činnosti, které možnost pracovat s vyprávěním ještě rozšiřují. Texty doplňují nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové. (pro 1. ročník ZŠ)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Dita Nastoupilová - další tituly autora:
Lili a Vili 1 ve světě psaní -- Písanka 3 pro 1. ročník ZŠ Lili a Vili 1 ve světě psaní
Maňourová, Zuzana; Nastoupilová, Dita
Cena: 16 Kč
Lili a Vili 1 ve světě psaní -- Písanka 1 pro 1. ročník ZŠ Lili a Vili 1 ve světě psaní
Maňourová, Zuzana; Nastoupilová, Dita
Cena: 25 Kč
Lili a Vili 2 ve světě psaní -- Tvořivá písanka pro 2. ročník ZŠ Lili a Vili 2 ve světě psaní
Nastoupilová, Dita
Cena: 43 Kč
ČÍTANKA  - VELKÁ TISKACÍ PÍSMENA ČÍTANKA
Nastoupilová, Dita
Cena: 67 Kč
Deník malého čtenáře Deník malého čtenáře
Nastoupilová, Dita
Cena: 58 Kč
PÍSMENKOVÝ SVĚT PÍSMENKOVÝ SVĚT
Nastoupilová, Dita
Cena: 84 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

22 23
ROČNÍ OBDOBÍ – JAK POSTUPOVAT PŘI VÝROBĚ KRMÍTKA?
DĚJOVÁ POSLOUPNOST – CHYBĚJÍCÍ
ČÁSTI A JEJICH DOPLNĚNÍ
ZADÁNÍ: POZORNĚ SI PROHLÉDNI OBRÁZKY. ZAMYSLI SE NAD TÍM, O ČEM BY MOHL
PŘÍBĚH BÝT. CHYBĚJÍCÍ ČÁSTI PŘÍBĚHU DOPLŇ OBRÁZKEM. VYMYSLI PŘÍBĚHU NÁZEV.
Učitel/rodič může jednotlivých obrázků celého obrázkového příběhu využít i ke správnému řazení podle
dějové posloupnosti. Obrázky je možné vystřihnout a následně využívat ve více variantách. K častějšímu
použití doporučuji jejich laminaci. Pokud mají děti/žáci doplnit určitou část příběhu, mohou děj vyjádřit
obrázkem nebo větou. Vymýšlení nadpisu je vždy spojeno i  se zdůvodněním, jakou souvislost má název
s příběhem apod.
ŠKOLA – ________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: PROČ SE DĚTI VYDALY SE SVÝM UČITELEM NA LOUKU? CO TAM DĚLALY A PROČ? JAKÉ ROSTLINY
ROSTOU NA LOUCE? JACÍ ŽIVOČICHOVÉ TAM ŽIJÍ? CO VŠECHNO O NICH VÍŠ? KDE SE O NICH MŮŽEME DOZVĚDĚT VÍCE?
JAK JEJICH PRÁCE POKRAČOVALA? CO DĚLALY POTOM VE ŠKOLE? O ČEM SI MOHLY SPOLEČNĚ POVÍDAT? JAKÉ
INFORMACE SE MOHLY DOZVĚDĚT? CO JE MOHLO ZAUJMOUT? PROČ? CO JE TO HERBÁŘ? PROČ HO LIDÉ VYTVÁŘEJÍ?
SKUPINOVÁ PRÁCE S ATLASEM ROSTLIN.
ÚKOL: TVORBA TŘÍDNÍHO/SKUPINOVÉHO HERBÁŘE. KRESBA ROSTLIN, ZÁZNAM Z POZOROVÁNÍ. OTISK ROSTLIN
A JEJICH DOKRESLOVÁNÍ. PRÁCE DEKORATIVNÍ. PLETENÍ VĚNEČKŮ Z PAMPELIŠEK, KOPRETIN NEBO SEDMIKRÁSEK.
RODINA – _______________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: CO TĚ VŠECHNO NAPADNE, KDYŽ SE ŘEKNE VELIKONOCE? S ČÍM JSOU VELIKONOCE SPOJENÉ?
PROČ SE CHODÍ NA KOLEDU? CHODÍ KOLEDOVAT I DĚVČATA? CO SI MOHOU CHLAPCI VYKOLEDOVAT? K ČEMU
POTŘEBUJÍ POMLÁZKU? CO VŠECHNO POTŘEBUJÍ K VÝROBĚ POMLÁZKY? JAK PROBÍHAJÍ VELIKONOCE U VÁS? JAKÉ
ZVYKY A TRADICE JSOU S VELIKONOCEMI SPOJENY?
ÚKOL: PEČENÍ VELIKONOČNÍHO BERÁNKA. REALIZACE VELIKONOČNÍ SNÍDANĚ S KNIHOU. VELIKONOČNÍ DEKORACE.
PLETENÍ POMLÁZKY. MALOVÁNÍ KRASLIC. NÁVŠTĚVA VELIKONOČNÍ VÝSTAVY, RUKODĚLNÉ ČINNOSTI SPOJENÉ
S VELIKONOCEMI. REALIZACE TŘÍDNÍCH NEBO ŠKOLNÍCH SLAVNOSTÍ. VÍTÁNÍ JARA.
ZVÍŘATA, ROSTLINY – _________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: ZDŮVODNI, PROČ HOLČIČKA POSTUPOVALA TÍMTO ZPŮSOBEM? CO SÁZELA? CO VŠECHNO SI
MŮŽEME DOMA VYPĚSTOVAT? KDE MŮŽEME SAZENIČKY SEHNAT? CO VŠECHNO K SÁZENÍ POTŘEBUJEME? JAKÝM
ZPŮSOBEM JE NUTNÉ O ROSTLINY/DŘEVINY PEČOVAT? ZDŮVODNI. CO VŠECHNO POTŘEBUJÍ KE SVÉMU ŽIVOTU?
ÚKOL: REALIZACE TŘÍDNÍHO KOUTKU PŘÍRODY, SÁZENÍ ROSTLIN, ZELENINY. PRÁCE NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ. DEN ZEMĚ,
SÁZENÍ STROMŮ NA ŠKOLNÍM POZEMKU NEBO V OBCI, BLÍZKÉM OKOLÍ ŠKOLY. ZAPOJENÍ DO EKOLOGICKÝCH
PROGRAMŮ, PROJEKTŮ S PODPOROU VÝSADBY ROSTLIN, DŘEVIN. SPOLUPRÁCE S MAJITELEM LESA V BLÍZKÉM OKOLÍ.
NÁVŠTĚVA ZAHRADNICTVÍ, BESEDA SE ZAHRADNÍKY, SADAŘI APOD.
VZTAHY – _________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: JAKÉ DALŠÍ ČINNOSTI MOHOU DĚTI VENKU DĚLAT? HRÁL/A JSI NĚKDY KULIČKY? JAKÁ JSOU
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA HRANÍ KULIČEK? KDE MŮŽEME KULIČKY HRÁT? CO K TOMU POTŘEBUJEME?
ÚKOL: TŘÍDNÍ/CELOŠKOLNÍ KULIČKIÁDA. NAUČTE SE SPOLEČNĚ SKÁKAT GUMU, HRÁT ŠKOLKU S MÍČEM APOD.
ZAHRAJTE SI RŮZNÉ POHYBOVÉ ČINNOSTI V PŘÍRODNÍM PROSTŘEDÍ. ZACVIČTE SI RÁNO NA ŠKOLNÍM POZEMKU,
PROBĚHNĚTE SE KOLEM ŠKOLY. ZREALIZUJTE JARNÍ BĚH ŠKOLY A SPOJTE VYUŽITÍ VÝTĚŽKU Z BĚHU NA VÝSADBU
NOVÝCH STROMŮ V OBCI, NA ŠKOLNÍM POZEMKU AJ.
ROČNÍ OBDOBÍ – _____________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: ČÍM BY RODIČE UDĚLALI CHLAPCI RADOST? ZDŮVODNI, PODLE ČEHO TAK MŮŽEME USUZOVAT?
PROČ BABIČKA ASI VOLALA RODIČŮM? CO BY TO OBNÁŠELO, KDYBY SE RODIČE ROZHODLI, ŽE SI CHLAPEC MŮŽE JEDNO
ŠTĚNĚ VZÍT DOMŮ? JAK BY MĚL CHLAPEC O ŠTĚNĚ PEČOVAT? CO TAKOVÉ ŠTĚNĚ POTŘEBUJE? PROČ LIDÉ CHOVAJÍ
DOMÁCÍ ZVÍŘATA? JAKÁ DOMÁCÍ ZVÍŘATA JEŠTĚ ZNÁŠ? CO JE TO ÚTULEK? JAK SE TAM ZVÍŘÁTKA DOSTANOU? MYSLÍŠ
SI, ŽE JE SPRÁVNÉ, ŽE TAKOVÁ ZAŘÍZENÍ VZNIKAJÍ? CO VŠECHNO BYCHOM SI MĚLI UVĚDOMIT, POKUD SE
ROZHODNEME, ŽE SI NĚJAKÉ ZVÍŘÁTKO DOMŮ POŘÍDÍME?
ÚKOL: NÁVŠTĚVA NEJBLIŽŠÍHO ÚTULKU PRO ZVÍŘATA – PODPORA ÚTULKU FORMOU KRMIVA APOD., PŘÍPADNÁ
ADOPCE ZVÍŘETE. TVORBA TŘÍDNÍ KNIHY – DOMÁCÍ MAZLÍČCI, OPUŠTĚNÁ ZVÍŘÁTKA, OHROŽENÁ ZVÍŘÁTKA APOD.
REALIZACE TŘÍDNÍHO NEBO ŠKOLNÍHO ZVÍŘECÍHO KOUTKU. PRAVIDELNÁ PÉČE O DOMÁCÍ ZVÍŘÁTKA.
S
P
R







       

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.