načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Copywriting -- Pište texty, které prodávají – Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková

Copywriting -- Pište texty, které prodávají
-15%
sleva

Kniha: Copywriting
Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková
Podtitul: Pište texty, které prodávají

– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  499 Kč 424
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 352
Rozměr: 167 x 225 mm
Vydání: 2. aktualizované a rozšířené vydání
Vazba: brožovaná lepená
Téma: marketing, reklama, copywriting, weby, blogy, PR články, tiskové zprávy, sociální sítě
Datum vydání: 5. 11. 2020
ISBN: 9788025150177
EAN: 9788025150177
Popis

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín.

Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat.

• Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu.

• Vyhnete se nejčastějším chybám.

• Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům.

• Optimalizujete své texty pro vyhledávače.

• Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii.

• Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají.

Anna Sálová

vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky.

Zuzana Veselá

je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO.

Michaela Raková

v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Anna Sálová; Zuzana Veselá; Michaela Raková - další tituly autora:
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Kreativní copywriting Kreativní copywriting
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.