načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Copywriting – Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

Copywriting

Elektronická kniha: Copywriting
Autor: Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková

– Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  269
+
-
9
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2020
Počet stran: 349
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace (převážně barevné), faksimile, portréty
Vydání: 2. aktualizované a rozšířené vydání
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-251-5017-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. • Vyhnete se nejčastějším chybám. • Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům. • Optimalizujete své texty pro vyhledávače. • Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii. • Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají. Anna Sálová vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky. Zuzana Veselá je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO. Michaela Raková v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím.

(pište texty, které prodávají)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Zuzana Veselá; Anna Sálová; Michaela Raková - další tituly autora:
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Kreativní copywriting Kreativní copywriting
Copywriting -- Pište texty, které prodávají Copywriting
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.