načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Copywriting – Michaela Horňáková

Copywriting

Elektronická kniha: Copywriting
Autor: Michaela Horňáková

– Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. – – Praktický průvodce vás naučí tvorbě ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  169
+
-
5,6
bo za nákup

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 252
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2011
ISBN: 978-80-251-3269-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.

Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
- Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
- Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
- Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
- Správná volba klíčových slov v rámci SEO
- Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
- Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
- Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
- Volba atraktivních názvů výrobků a obalů

O autorce:
Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.

(podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
K elektronické knize "Copywriting" doporučujeme také:
 (e-book)
Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání Jak psát reklamní text
 (e-book)
Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě Jak drahé je zdarma
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.