načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Copywriting -- Pište texty, které prodávají – Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková; Lucie Jebavá; Jiří Viktora

Copywriting -- Pište texty, které prodávají
-15%
sleva

Kniha: Copywriting
Autor: Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková; Lucie Jebavá; Jiří Viktora
Podtitul: Pište texty, které prodávají

Pětice autorů zasvětí čtenáře do práce profesionálních copywriterů. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají. Tato příručka je vhodná nejen pro ... (celý popis)
254
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9% 87%   celkové hodnocení
6 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: 1. vydání
Vazba: brožovaná lepená
Téma: copywriting, webcopywriting, webové texty, obsah webu
Novinka týdne: 2015-38
Datum vydání: 9. 9. 2015
ISBN: 9788025145890
EAN: 9788025145890
Popis / resumé

Pětice autorů zasvětí čtenáře do práce profesionálních copywriterů. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají. Tato příručka je vhodná nejen pro začínající copywritery, ale i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Kniha upozorňuje na nejčastější chyby, které snižují kvalitu textu a nabízí mimo jiné i rady, jak využít potenciál sociálních sítí.

Popis nakladatele

Staňte se guru tvorby reklamních textů! Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: - Orientovat se v základech marketingu a copywritingu - Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů - Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení - Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače - Vytvářet copy přímo pro internetové obchody - Využít potenciál sociálních sítí - Tvořit publikační plán a obsahovou strategii - Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos Anna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz. Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz. Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. (pište texty, které prodávají)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Copywriting Copywriting
Sálová Anna, Veselá Zuzana, Raková Michaela
Cena: 424 Kč
Copywriting Copywriting
Veselá Zuzana, Sálová Anna, Raková Michaela
Cena: 269 Kč
Copywriting Copywriting
Viktora Jiří, Jebavá Lucie, Šupolíková Jana, Veselá Zuzana, Sálová Anna
Cena: 149 Kč
Ke knize "Copywriting -- Pište texty, které prodávají" doporučujeme také:
Webcopywriting pro samouky Webcopywriting pro samouky
Intuitivní marketing pro 21. století Intuitivní marketing pro 21. století
Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání Marketingová komunikace -- Jak komunikovat na našem trhu
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
Obsahový marketing Obsahový marketing
Online marketing -- Současné trendy očima předních expertů Online marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.