

sleva
Kniha:
Copywriting
Autor:
Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková; Lucie Jebavá; Jiří Viktora
Podtitul: Pište texty, které prodávají
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | Computer press |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2015 |
Počet stran: | 232 |
Rozměr: | 167 x 225 mm |
Úprava: | ilustrace, portréty |
Vydání: | 1. vydání |
Vazba: | brožovaná lepená |
Téma: | copywriting, webcopywriting, webové texty, obsah webu |
Novinka týdne: | 2015-38 |
Datum vydání: | 9. 9. 2015 |
ISBN: | 9788025145890 |
EAN: | 9788025145890 |
Pětice autorů zasvětí čtenáře do práce profesionálních copywriterů. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají. Tato příručka je vhodná nejen pro začínající copywritery, ale i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Kniha upozorňuje na nejčastější chyby, které snižují kvalitu textu a nabízí mimo jiné i rady, jak využít potenciál sociálních sítí.
Staňte se guru tvorby reklamních textů! Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: - Orientovat se v základech marketingu a copywritingu - Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů - Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení - Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače - Vytvářet copy přímo pro internetové obchody - Využít potenciál sociálních sítí - Tvořit publikační plán a obsahovou strategii - Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos Anna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz. Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz. Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let. (pište texty, které prodávají)