načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: COMPETITIVE INTELLIGENCE – Základ pro strategické rozhodování podniku – František Bartes

COMPETITIVE INTELLIGENCE - Základ pro strategické rozhodování podniku
-7%
sleva

Kniha: COMPETITIVE INTELLIGENCE
Autor: František Bartes
Podtitul: Základ pro strategické rozhodování podniku

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze zahraničních, ani ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  488 Kč 454
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Key publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 318
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Datum vydání: 28.12.2012
Nakladatelské údaje: Ostrava, Key Publishing, 2012
ISBN: 978-80-7418-113-9
EAN: 9788074181139
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Základním východiskem autorova chápání Competitive Intelligence (CI) je skutečnost, že Competitive Intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Žádný ze zahraničních, ani tuzemských autorů tento způsob chápání CI neuvádí. Toto pojetí Competitive Intelligence jako systémové aplikační disciplíny staví před analytiky Competitive Intelligence nové možnosti. Autor zde navrhuje zcela originální „Pracovní plán Competitive Intelligence“. Jeho použití si vynucuje radikální změnu ve vytváření podmínek, které zabezpečují úspěšnou realizaci zpravodajské analýzy informace. Tato činnost se realizuje v tzv. Zpravodajské analýze informace, kterou autor považuje za „královskou disciplínu“ Competitive Intelligence. Zpravodajská analýza informace je svojí podstatou nejdůležitější a zároveň nejnáročnější etapou Competitive Intelligence. V této etapě se analyzují získaná data z primárního i sekundárního výzkumu. Právě v ní dochází k tvorbě přidané hodnoty u analyzované informace, tedy ke vzniku zpravodajství. Většinou se tímto způsobem získává znalost o budoucích záměrech konkurence. Tato skutečnost umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování, a proto musí být zabezpečena na velmi vysoké úrovni. V podnikové praxi této úrovni odpovídá tzv. inženýrská činnost, která je realizovaná rozhodujícími faktory: vědou, technikou a praxí. Z výše uvedeného vyplývá, že ve své podstatě správně pochopené a v podnikatelské praxi realizované Competitive Intelligence vytváří tzv. „předpověď o budoucnosti“. (základ pro strategické rozhodování podniku)

Předmětná hesla
competitive intelligence
Rozhodování
Strategický management
Kniha je zařazena v kategoriích
František Bartes - další tituly autora:
Hodnotové inženýrství Hodnotové inženýrství
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist