načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Competitive Intelligence aneb jak získat konkurenční výhodu – Zdeněk Molnár

Competitive Intelligence aneb jak získat konkurenční výhodu
-1%
sleva

Kniha: Competitive Intelligence aneb jak získat konkurenční výhodu
Autor: Zdeněk Molnár

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto ... (celý popis)
990
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Oeconomica
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 254
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Nakladatelské údaje: V Praze, Oeconomica, 2012
EAN: 9788024519081
Popis

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence a inspirovat a motivovat je k tomu, aby metody a postupy Competitive Intelligence nejen dále studovali, ale především využívali. Publikace ukazuje, jak systematickou realizací tzv. "zpravodajského cyklu" může být dosaženo hlavního cíle Competitive Intelligence, tj. zvýšení a udržení konkurenceschopnosti organizace a snížení rizika porážky v konkurenčním boji. Kniha je členěna celkem do deseti kapitol a čtyř případových studií a nabízí bohatou bibliografii vhodnou pro další studium. Vedle popisu vlastních metod a postupů Competitive Intelligence najde čtenář v knize obsáhlý přehled internetových informačních zdrojů, včetně sociálních sítí, využitelných pro řešení úloh Competitive Intelligence a je seznámen s důležitou úlohou tzv, "informačního průmyslu". Kniha je určena široké odborné veřejnosti, zejména však všem manažerům, kteří jsou zodpovědní za strategický rozvoj firem a organizací, pracovníkům informatických útvarů a studentům vysokých škole ekonomicko - manažerského nebo informatického zaměření.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Nejdůležitější konkurenční výhoda Nejdůležitější konkurenční výhoda
Lencioni Patrick M.
Cena: 345 Kč
Inovace Inovace
Košturiak Ján, Chaľ Ján
Cena: 235 Kč
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Tomek Gustav, Vávrová Věra
Cena: 446 Kč
Doprovodné služby – konkurenční výhoda? Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
Kaňovská Lucie, Tomášková Eva
Cena: 223 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.