

sleva
Kniha:
Competitive Intelligence aneb jak získat konkurenční výhodu
Autor:
Zdeněk Molnár
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost
Nakladatelství: | Oeconomica |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2013 |
Počet stran: | 254 |
Rozměr: | 25 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vyd. 1. |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Jazyk: | česky |
Nakladatelské údaje: | V Praze, Oeconomica, 2012 |
EAN: | 9788024519081 |
Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence a inspirovat a motivovat je k tomu, aby metody a postupy Competitive Intelligence nejen dále studovali, ale především využívali. Publikace ukazuje, jak systematickou realizací tzv. "zpravodajského cyklu" může být dosaženo hlavního cíle Competitive Intelligence, tj. zvýšení a udržení konkurenceschopnosti organizace a snížení rizika porážky v konkurenčním boji. Kniha je členěna celkem do deseti kapitol a čtyř případových studií a nabízí bohatou bibliografii vhodnou pro další studium. Vedle popisu vlastních metod a postupů Competitive Intelligence najde čtenář v knize obsáhlý přehled internetových informačních zdrojů, včetně sociálních sítí, využitelných pro řešení úloh Competitive Intelligence a je seznámen s důležitou úlohou tzv, "informačního průmyslu". Kniha je určena široké odborné veřejnosti, zejména však všem manažerům, kteří jsou zodpovědní za strategický rozvoj firem a organizací, pracovníkům informatických útvarů a studentům vysokých škole ekonomicko - manažerského nebo informatického zaměření.
Znalostní management
Informační systémy
Informační technologie
Konkurenceschopnost
Konkurenční výhoda