načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice! - Michal Richtr; Alan Záruba

CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!
-13%
sleva

Kniha: CI.CZ 1990-2007 /česky/ -- Firemní Styl v České republice!
Autor: ;

Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  999 Kč 869
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
29
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 29Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » CI.CZ
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 05.12.2008
Počet stran: 234
Rozměr: 25 cm
Úprava: barev. ilustrace
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Téma: firemní design, corporate design
ISBN: 9788025418352
EAN: 9788025418352
Popis

Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.
Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.
Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.
Publikace CI.CZ 1990 - 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované. (firemní styl v České republice)

Předmětná hesla
* 1990-2007
Grafický design -- Česko -- 1990-2010
Průmyslový design -- Česko -- 1990-2010
Identita organizace -- Česko -- 1990-2010
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist