načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby – 3., aktualizované a rozšířené vydání – Richard Hammond

Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby
Autor: Richard Hammond
Podtitul: 3., aktualizované a rozšířené vydání

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  99 Kč 84
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1% 80%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 200
Rozměr: 167×240
Vydání: 2. české vyd.
Název originálu: Smart retail
Spolupracovali: překlad Zuzana Veselá
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 4.5.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4162-8
EAN: 9788024741628
Popis / resumé

Manažerská příručka shrnuje základní principy úspěšného maloobchodního prodeje.

Popis nakladatele

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: ""Díky čemu jste tak dobří??"" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály. (jak mít více zákazníků a větší tržby)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Richard Hammond - další tituly autora:
To je ale síla! To je ale síla!
 
Ke knize "Chytře vedená prodejna -- Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání" doporučujeme také:
Čtyřhodinový pracovní týden Čtyřhodinový pracovní týden
Startup za pakatel Startup za pakatel
Nahá pravda -- aneb Co nám neřekli o našich penězích a budoucnosti Nahá pravda
Ekonomie dobra a zla Ekonomie dobra a zla
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.