načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" - Jitka Vysekalová; kolektiv

Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství
-15%
sleva

Kniha: Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky""
Autor: ;

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  425 Kč 361
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 360
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace (převážně barevné), 1 mapa, faksim.
Vydání: 1. vyd.
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 16.3.2011
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2011
ISBN: 978-80-247-3528-3
EAN: 9788024735283
Popis

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. (jak odkrýt tajemství "černé skříňky")

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová; kolektiv - další tituly autora:
 (e-book)
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 (e-book)
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
 (e-book)
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství Chování zákazníka
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama
 
Ke knize "Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky""" doporučujeme také:
Marketing Marketing
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Psychologie komunikace Psychologie komunikace
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist