načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Cesty k inkluzi - Vanda Hájková; Lea Květoňová; Iva Strnadová

Cesty k inkluzi
-16%
sleva

Kniha: Cesty k inkluzi
Autor: Vanda Hájková; Lea Květoňová; Iva Strnadová

Publikace zpracovává situaci studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v průběhu jejich studia na vysokých školách. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se ... (celý popis)
Titul doručujeme za 14 pracovních dní
již pravděpodobně nedoručíme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  170 Kč 143
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 167
Rozměr: 21 cm
Úprava: 4 stran obrazové přílohy: portréty
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, vázaná vazba
Datum vydání: 28.01.2013
Nakladatelské údaje: Praha, Karolinum, 2012
ISBN: 9788024620862
EAN: 9788024620862
Popis

Publikace zpracovává situaci studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v průběhu jejich studia na vysokých školách. Zvláštní pozornost je věnována překážkám ve studiu, se kterými se vysokoškolští studenti se speciálními vzdělávacími potřebami setkávají, a strategiím, které se studentům při překonávání těchto překážek osvědčily.

Mezi stěžejní témata této publikace patří:

o filozoficko-historická a etická reflexe jinakosti v kontextu vysokoškolského prostředí

o formy podpory, které jsou dostupné vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami, a zkušenosti studentů s dostupnou podporou

o asistence vysokoškolským studentům se speciálními vzdělávacími potřebami

o analýza postojů k jinakosti u žáků základních a středních škol

o postoje vysokoškolských pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání

o vysokoškolské studium z perspektivy studenta s Aspergerovým syndromem

o situace vysokoškolských studentů se specifickými poruchami učení.

Jak vyplývá ze zkušeností vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami prezentovaných v této publikaci, právě překážky ze strany společnosti jsou ty, které jim nejvíce znesnadňují život.

doc. PhDr. Lea Květoňová., Ph.D. (ed.) působí od roku 2004 jako vedoucí katedry speciální pedagogiky na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Ve své vědeckovy?zkumné problematice se věnuje speciálněpedagogicky?m potřebám osob se zrakovým postižením.

doc. PhDr. Iva Strnadová, Ph.D. (ed.), působí od roku 2011 na University of New South Wales (Austrálie). Je také Honorary Senior Lecturer na Faculty of Education and Social Work, University of Sydney (Austrálie).

doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (ed.) působí jako docent na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Od roku 2003 stojí v čele Somatopedické společnosti, o. s., a od r. 2011 je členkou Rady České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vanda Hájková; Lea Květoňová; Iva Strnadová - další tituly autora:
Náročné mateřství. -- Být matkou postiženého dítěte Náročné mateřství.
 (e-book)
Inkluzivní vzdělávání -- Teorie a praxe Inkluzivní vzdělávání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist