načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 – vývojové prostředí, 3. díl -- systémové programování, úvod do DirectX, přístup na porty – David Matoušek

C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl -- systémové programování, úvod do DirectX, přístup na porty
-11%
sleva

Kniha: C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl
Autor: David Matoušek
Podtitul: systémové programování, úvod do DirectX, přístup na porty

Popis – – Kniha je rozdělena do čtyř částí: – – Často kladené dotazy: – Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) – Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) – Dialogy (doplňující informace) – Komplexní
Titul doručujeme za 8 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  674 Kč 600
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
20
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BEN-Technická literatura
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 616 stran
Rozměr: A5 + CD
Úprava: sv.: ilustrace, tab.
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Programování. Software
Vazba: vázaná V8
Datum vydání: 20-06-2003
Nakladatelské údaje: Praha, BEN, 1999-
ISBN: 80-7300-063-6
EAN: 9788073000639
Popis

Popis

Kniha je rozdělena do čtyř částí:

Často kladené dotazy:
Základy programování (objasnění některých programátorských chyb)
Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu)
Dialogy (doplňující informace)
Komplexní tisk v C++ Builderu
Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu
Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia API)
Tvorba vícevláknových aplikací
Zdroje programu (doplňující informace)
Serializace (streaming)
"Regionální okno" (změna tvaru okna)
Šetřič obrazovky (doplňující informace)


Cesta do hlubin systému:
Bitmapy efektivně (rychlý přístup k bitmapě)
Rozšířená pera
Knihovna Shell API
Vlákna a procesy (z pohledu Windows API)
Synchronizace
Pokročilá práce se soubory (například asynchronní přístup)
Časovač čtyřikrát jinak (porovnání jednotlivých typů časovačů; není jen Timer, ale i další typy!!!)


DirectX:
Úvod do technologie DirectX
Popis DirectDraw
Začínáme programovat s DirectDraw
Popis DirectInput
Začínáme programovat s DirectInput
Hra pod DirectX


Porty pod Windows NT/2000/XP:
Volací konvence
Použití assembleru
Přístup na porty pod Windows NT/2000/XP



obsah knihy
Základy programování, Externí proměnné, C++ nemá operátor with, RTTI a dynamiccast, Použití operátoru dynamiccast, RTTI × C++ Builder, Problém s třídou Set, Jak spustit program na počítači kde není instalován C++ Builder?, Databázové aplikace, Obrázky ve formátu JPEG, TJPEGImage, Ukázkový příklad - prohlížeč obrázků, Dialogy, Vícenásobný výběr v OpenDialog, Úprava chování dialogu, Dialog jako zdroj programu, Komplexní tisk v C++ Builderu, Prostředky pro tisk poskytované v C++ Builderu, Win API a tisk, Charakteristiky tiskárny a skutečný rozsah tisku, Tisk bitmap, Tisk bitmapy s použitím Win API, Tisk bitmapy přes Shell, Tisk formuláře s náhledem, Přesný tisk v milimetrech, Hrajeme si s vlnovými zvuky, Trocha teorie, Funkce vlnového výstupu z Multimedia API, Zprávy spojené s vlnovým výstupem, Generátor, Alarm, Použití WAV souboru jako zdroje, Tvorba vícevláknových aplikací, Základní pojmy, Třída TThread, Metody, Vlastnosti, Událost, Grafická podpodora v C++ Builderu, Generátor s vláknem, Zdroje programu ještě jednou, Málo barev v bitmapě připojené jako zdroj, Poznámka k Win API funkci LoadBitmap a ke třídě TBitmap, Barevný kurzor jednoduše, JPEG zdroj, AVI zdroj, Serializace (streaming), "Regionální okno", Monitor sériového portu, Jiná možnost tažení okna za klientskou oblast, Šetřič obrazovky ještě jednou, Cesta do hlubin systému, Bitmapy efektivně, Třída TBitmap v C++ Builderu , Srovnání TBitmap::ScanLine s TCanvas::Pixels, Použití dalších vlastností, Bitmapy a regiony, Další funkce pro práci s regiony, Příklad použití, Použití TCanvas::ClipRect, Vložení výřezu bitmapy do schránky, Skládání bitmap na sebe , Rozšířená pera, C++ Builder a třída TPen, Funkce ExtCreatePen, Funkce SetMiterLimit, Použití uživatelského pera, Použití funkce LineDDA, Knihovna Shell API, Drag & drop souborů, Třída TDrapDrop, Jednoduchý příklad použití, Prohlížeč souborů, Extrakce ikony, Příklad použití, ShellAbout, ShellExecute, FindExecutable, SHGetFileInfo, SHGetMalloc, SHGetSpecialFolderLocation, SHGetPathFromIDList, SHFileOperation, Registrace přípony dokumentu, Nedokumentované funkce Shellu, Otevření WWW přes shell, Vlákna a procesy, Priorita procesů a vláken, Získávání informací o procesech a vláknech, Příklad použití, Vytváření a rušení procesů, Příklad použití, Zajímavosti, Uspání aktivního vlákna - funkce Sleep, Aplikace běžící skrytě, Další informace, Synchronizace, Základní pojmy, Synchronizační objekty, Událost, Mutex, Semafor, Zpožděný časovač, Meziprocesová synchronizace, Jména objektů, APC (asynchronně volaná procedura), Kritická sekce, Proměnné se vzájemně blokovaným přístupem, Čekací funkce, Čekací funkce pro jeden objekt, Čekací funkce pro více objektů, Oznamovací čekací funkce (alertable wait functions), Čekací funkce a synchronizační objekty, Čekací funkce a DDE, Popis vybraných čekacích funkcí, Příklady použití, Použití mutexu, Použití semaforu, Pokročilá práce se soubory, Základní pojmy, Notifikace změny souboru, Funkce CreateFile, Poznámky, Asynchronní operace se soubory, Příklad použití asynchronního přístupu k souboru, Sériový kanál, Příklad Výčet portů počítače, Příklad Použití funkce WaitCommEvent, Sdílení dat mapováním souboru, Příklad použití, Časovač čtyřikrát jinak, Klasický časovač, Testovací aplikace pro klasický časovač, Zpožděný časovač (waitable timer), Testovací aplikace pro zpožděný časovač, Čítač výkonnosti systému, Testovací aplikace pro čítač výkonnosti systému, Multimediální časovač, Testovací aplikace pro multimediální časovač, Pár slov závěrem, DirectX, Úvod do technologie DirectX, Základy programování DirectX v C/C++, C++ versus COM, C versus COM, Použití funkcí zpětného volání (CALLBACK), Testování verze DirectX, Překlad DirectX aplikací, Ladění DirectX aplikací, Nápověda k DirectX, A co DirectX, Částečné úpravy publikovaných příkladů, Popis DirectDraw, Deset důvodů proč používat DirectDraw, Slovníček základních pojmů, Základní techniky, Rozhraní DirectDraw, Globální funkce, IDirectDraw, IDirectDrawSurface, IDirectDrawPalette, IDirectDrawClipper, Datové struktury používané DirectDraw, Struktura DDSURFACEDESC, Struktura DDSCAPS, Struktura DDSCAPS, Struktura DDPIXELFORMAT, Struktura DDCOLORKEY, Struktura DDBLTFX, Struktura DDCAPS, Začínáme programovat s DirectDraw, První aplikace, Porovnáváme výkon GDI vůči DirectDraw, Běžící text bez blikání, Použití metod IDirectDrawSurface ::Blt a IDirectDrawSurface ::BltFast, Použití překryvného povrchu, Přepínání povrchů, Sekvenční přepínání povrchů, Libovolné přepínání povrchů, Použití ořezu, Popis DirectInput, Architektura DirectInput, Úvod do architektury DirectInput, Integrace s Windows, HID (Human Interface Device), Základy práce s DirectInput, Vytvoření DirectInput, Vyčítání DirectInput zařízení, Zařízení DirectInput, Nastavení zařízení, Vytvoření DirectInput zařízení, Schopnosti zařízení, Kooperativní úroveň, Vyčítání prvků zařízení, Datové formáty zařízení, Vlastnosti zařízení, Osvojení zařízení, Rozpoznávání změn zařízení, Data zařízení DirectInput, Data klávesnice, Data myši, Data joysticku, Výstupní data, Rozhraní DirectInput, Globální funkce DirectInputCreateEx, Rozhraní IDirectInput, Rozhraní IDirectInputDevice, Struktury, Struktura DIDEVCAPS, Struktura DIDEVICEINSTANCE, Struktura DIMOUSESTATE, Struktura DIMOUSESTATE, Struktura DIDEVICEOBJECTDATA, Struktura DIDATAFORMAT, Struktura DIPROPHEADER, Struktura DIPROPDWORD, Struktura DIPROPRANGE, Struktura DIPROPGUIDANDPATH, Začínáme programovat s DirectInput, Výčet zařízení a jejich prvků, Přímá data klávesnice a použití kooperativní úrovně, Bufferovaná data klávesnice a použití notifikační události, Velký projekt hra realizovaná technologií DirectX, Jednotlivé části projektu, Assembler a porty pod Windows NT XP, Volací konvence, Popis volacích konvencí, Externí deklarace, Použití assembleru, Programovací model P, Základní instrukce P, Operandy instrukcí, Instrukce přesunů dat, Instrukce pro podporu podprogramů, Instrukce cyklů, Základní pseudoinstrukce assembleru, Výběr instrukční sady, Definice programového segmentu, Operátory assembleru, Zavedení procedury (funkce), Podpora modulárního programování, Podpora assembleru v C++ Builderu, Klíčové slovo asm, Makro emit, Registrové pseudoproměnné, Vkládání assembleru do zdrojového kódu v jazyce C++, Použití klíčového slova asm, Použití makra emit, Modulární programování s použitím assembleru, Volací konvence fastcall, Volací konvence stdcall, Volací konvence cdecl, Přístup na porty v C++ Builderu, Úvodem, PortTalk ovladač vstupně/výstupních portů pro Win NT, Přímé použití PortTalk, Instalace PortTalk do systému, Driver dynamická knihovna pro přístup na porty skrze PortTalk, Popis realizace třídy TPort, Stručný popis metod třídy TPort, Rekompilujeme stávající program tak aby používal DRIVERDLL, Aplikace s paralelním portem.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
David Matoušek - další tituly autora:
Práce s mikrokontroléry Atmel AVR -- 3. díl - edice uP a praxe 2.vydání Práce s mikrokontroléry Atmel AVR -- 3. díl
Programování mikrokontrolérů s jádrem 8051 v jazyce C -- Názorné příklady a funkční programy pro AT89S52 Programování mikrokontrolérů s jádrem 8051 v jazyce C
Elektronické prvky Elektronické prvky
Mikrokontroléry PIC pro pokročilé Mikrokontroléry PIC pro pokročilé
 
Ke knize "C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 3. díl -- systémové programování, úvod do DirectX, přístup na porty" doporučujeme také:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.