načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 – vývojové prostředí, 2. díl -- hlubší pohled na Windows API, seznámení se složitějšími třídami – David Matoušek

C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 2. díl -- hlubší pohled na Windows API, seznámení se složitějšími třídami
-11%
sleva

Kniha: C++ Builder 4.0, 5.0 a 6.0 - vývojové prostředí, 2. díl
Autor: David Matoušek
Podtitul: hlubší pohled na Windows API, seznámení se složitějšími třídami

Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources), včetně tvorby animovaných kurzorů.
Titul doručujeme za 7 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  674 Kč 600
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
20
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BEN-Technická literatura
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 576 stran
Rozměr: A5 + CD
Úprava: sv.: ilustrace
Vydání: 2., rozš. vyd.
Skupina třídění: Programování. Software
Vazba: vázaná V8
Datum vydání: 27-08-2003
Nakladatelské údaje: Praha, BEN, 2000-
ISBN: 80-7300-117-9
EAN: 9788073001179
Popis

Kniha volně navazuje na úšpěšnou knihu C++ Builder 4.0. Autor se věnuje některým problémům, nastíněným v předchozí knize, podroběji. Čtenář je tak seznámen s dalšími možnostmi použití zdrojů (resources), včetně tvorby animovaných kurzorů. Možnost tvorby uživatelských komponent je doplněna popisem ukládání vlastností do konfiguračního streamu (souboru DFM). Autor se rovněž vrací k problematice použití schránky, která je zakončena tvorbou vlastního prohlížeče schránky. Čtenář je zasvěcen do tajů zpracování zpráv v C++ Builderu a možností registrace vlastní zprávy.

Další kapitoly jsou věnovány zatím neuvedeným rysům programování a dosud nepopsaným komponentám. Jedná se o široké možnosti použití GDI (Graphics Device Interface), vytvoření textového editoru za pomoci komponenty RichEdit (včetně možnosti práce s OLE), vytvoření šetřiče obrazovky. Pozornost je též věnována použitím metasouborů.

Velká pozornost je věnována grafice (zejména se jedná o fonty, palety, regiony a cesty čar), jsou ukázany i základy práce s OpenGL.

Kniha je zakončena ukázkami spolupráce programu s vnějšími zařízení, které lze připojit na sériový port a informacemi o novinkách C++ Builderu verze 5.0.

Zdrojové texty programů z této knihy naleznete na WWW stránce http://www.vosji.cz/~matousek.

Historie vydání

1. vydání - 2001 - ISBN 80-7300-003-2
2. vydání - září 2003 - ISBN 80-7300-117-9
2. vydání - prosinec 2011 - ISBN 978-80-7300-270-1 (elektronická kniha ve formátu PDF)

Stručný obsah

obsah knihy
Metasoubory (použití tříd TMetafile a TMetafileCanvas)
Ukládání vlastností komponent do konfiguračního streamu
Pokročilá práce se zdroji (použití programu Resource Workshop, použití RC skriptů, třída TResourceStream, animované kurzory)
Scrollbary a skrolování (použití třídy TControlScrollBar)
Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu
Systémová databáze Registry (třídy TRegistry a TRegIniFile)
Pokročilá práce se schránkou (třída tclipboard, registrace vlastního formátu, prohlížeč schránky)
Regiony a cesty čar
Mapování souřadnic DC
Rastrové a blokové operace
Kouzla s fonty
Zajímavé funkce Win API
Palety
Klasická Windows aplikace
Šetřič obrazovky
Pojďte si hrát!
Několik pomocných tříd a komponent
Základy OpenGL
RTF (komponenta RichText, jednoduchý editor, RTF editor s použitím OLE)
Spojení s hardware (sériový port)
C++ Builder verze 5.0

obsah doprovodného CD
C++B2 - zdrojové soubory všech v knize popisovaných příkladů

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.